luni, 16 mai 2016

Ruj Melkior Pink Attitude- REVIEW

Culorile fac parte din viața noastră și nu ar trebui să le dăm la o parte purtând haine ponosite, lipsite de un strop de culoare. Același principiu îl aplic și la rujuri, îmi plac cele deschide la culoare, nuanțele de roz și mov fiind printre preferatele mele.
Cochetez cu rujul roz de ceva vreme, iar acum ceva timp Melkior mi-a încântat sărbătorile de Paște cu un frumos cadou. Rujul a fost de departe preferatul meu, mai ales că nuanța este exact pe gustul meu.

Melkior este un brand de cosmetice profesionale, calitatea este punctul lor forte.

Rujul Melkior este clasic nuanța Pink Attitude , îl găsiți la prețul de 39.90lei.



Descrierea oficială:

- Ruj cu acoperire mare
- Intens pigmentat
- Aplicare usoara si omogena, nu usuca buzele, are un finish satinat-matasos, matifiant
- Nu migreaza, rezista in timp
- Usor de aplicat
- Culoare pura
- Buze perfect definite
- Efect satinat de durata si senzatie placuta imediata



Părerea mea:


Nuanța rujului este Pink Attitude. Îl găsiți aici
Rujul este foarte cremos, simți de îndată ce îl aplici că este foarte hidratant. Se menține până la 5 ore, îmi place că nu usucă buzele. Culoarea este intensă și se menține mult timp pe buze. 
Rujul face parte din colecția Be Yourself, o colecție ce are la bază produse care îți scot în evidență personalitatea. Rujul Pink Attitude e unul dintre produse, imi place la nebunie, este perfect pentru mine. Este un ruj hidratant, culoarea este intensă și persistă mult timp pe buze, și este ideal pentru personalitatea mea ,,colorată''



Vă place nuanța Pink Attitude? 





7 comentarii :

  1. Ce roz frumos, îl am și eu și sper sa ma impac cu el :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E o nuanță frumoasă, dar mie îmi stă mai bine roz spre portocaliu. Are Melkior și nuanța asta?

    RăspundețiȘtergere
  3. E faina nuanta. Se zice ca blondelor li se potriveste rujul roz... Mie nu, desi imi place rujul roz. :) Prefer culorile in nunate mai inchise de rosu - am vazut ca are si Melkior (e bine de stiut) dar, deocamdata, nu am nevoie sa cumpar.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte draguta nuanta, si iti sta foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte bune produsele Melkior. Nu am incercat rujurile. Te prinde rozul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place nuanta. Imi place rozul si se vede foarte bine pe buze

    RăspundețiȘtergere
  7. Am un singur ruj Melkior si sunt foarte multumita de el si chiar intentionez sa-m i comand si alte nuante. Nu sunt adepta rozurilor insa tie ti se potriveste!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...