joi, 5 mai 2016

Lenjerii de pat 3D la cel mai mic preț de pe cumparamisim

Trăim într-o eră total tehnologizată, în care ne trăim viața din ce în ce mai mult în mediul online. La fel se întâmplă și cu lenjeriile de pat, acestea au devenit de tip 3D sau 5D.


A treia sau a cincea dimensiune nu se întâlnește doar în domeniul tehnologic, ci și în materie de lenjerii de pat. Lenjeriile sunt create prin tehnologie de ultimă generație redând imagini reale, deosebit de frumoase, lucru ce nu ar putea fi redat cu vechea tehnologie. Astfel de lenjerii dau culoare dormitorului, redând cu ajutorul imprimării tridimensionale imagini perfecte ce par desprinse din realitate. Am devenit si eu curioasă cu privire la aceste lenjerii, mai ales că o piretenă de a mea a cumpărat de Paste lenjerii 3D la cel mai mic preț de la cumparamisim

Atât este de frumoasă lenjeria ei de pe Cumparamisim încât am zis că e cazul să îmi comand si eu o lenjerie 3D.  Avantajul acestor lenjerii sunt modelele deosebite, care par atât de reale, încât ai impresia că un câmp de flori este chiar pe patul tău.

Mi-a plăcut mult această lenjerie de pat 3D Pucioasa este viu colorată, creează un efect vizual deosebit e ca și cum ai avea primăvara mereu în dormitor. Îmi plac culorile și lenjeriile florale, iar lenjeria de mai jos este superbă. Se spală la 30 de grade, nu se folosesc înălbitori. Eu am mai comandat o lenjerie de pe cumparamism.ro și am fost foarte multumită, căci lenjeria comandată este de cea mai bună calitate. Puteți vedea articolul chiar aici.







Culorile par foarte vii pe aceste lenjerii tridimensionale, datorită tehnologiei moderne de imprimare, iar dacă vreți o pată de culoare în dormitor, vă recomand lenjeria 3D din bumbac stainat cu bujor mov



Transportul este 15 lei, iar la cumpărături de peste 400ron, transportul este gratuit.




2 comentarii :

  1. Sunt frumoase lenjeriile de pe acest site. Nu mi am cumparat pana acum. Am ceva lenjerii :) dar din pacate nu am loc de depozitare .

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am cumparat foarte multe lenjerii de la Cumparamisim si am fost foarte multumita atat de calitate cat si de pret. In plus au niste modele tare simpatice

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...