vineri, 13 mai 2016

Cercei si accesorii pentru păr BornPrettyStore

Dacă ar fi să aleg 3 lucruri care mi-ar plăcea să le primesc drept cadou acestea ar fi: haine, parfumuri și bijuterii, nu neapărat în această ordine. Cred că orice femeie adoră să primescă aceste 3 lucruri de mai sus, în special bijuterii. În materie de bijuterii nu sunt pretențioasă, de aceea am multe modele de toate culorile si din toate materialele.

Azi aș vrea să vă prezint o pereche de cercei și un mic secret al unei coafuri simple, dar de efect.

Începem cu cerceii care sunt eleganți, finuți absolut superbi.




Colierul îl găsiți aici dacă sunteți curioase.Vi l-am mai prezentat și în altă postare.



A doua piesă este foarte interesantă e vorba de o bentiță de păr cu care se poate realiza o coafură ce evidențiază orice chip. 


Fie că alegeți să o purtați ca o simplă cordeluță.


sau ca o bentiță elastica

Așa-i că arată foarte bine la spate, ai zice că ai fost la coafor să îți aranjezi părul, dar ai nevoie de nici 2 minute pentru a-l aranja în acest fel.





Bijuteriile prezentate sunt de pe site-ul BornPrettyStore nu uitați că transportul e gratuit indiferent de valoarea comenzii.

Folosiți codul ARUT10 și veți avea o reducere de 10% la fiecare comandă.





5 comentarii :

  1. ce super sunt..imi place mult cordeluta si e foarte ieftina

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu prea folosesc accesorii pentru par insa aceasta bentita este destul de utila pentru zilele in care habar nu ai cum sa-ti aranjezi aprul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, tot am citit despre acest site. Dragute toate :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa bentita de par, eu nu am purtat pana acum, insa asta e chiar deosebita si merita incercata. Si eu ador bijuteriile. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumosi cercelusii hehehe si tu tot xxx

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...