sâmbătă, 7 mai 2016

Noutati Shein de Ziua Mamei

Azi, aș vrea să vă prezint câteva noutăți de pe site-ul Shein. Poate vă gândiți la un cadou pentru o persoana dragă din viața voastră, sau poate doar vreți să admirați lucrurile de pe site-ul lor.

Mai jos sunt preferatele mele din oferta lor de ziua Mamei, străinii sărbătoresc ziua mamei diferit de noi..

Black Floral Print Sleeveless Bodycon Dress

Grey Letters Print T-shirt


Black Sleeveless Cat Print Slim Dress

White Sleeveless Embroidered Loose Dress

Coffee Crew Neck Hollow Zipper T-shirt
Black Contrast Lace T-Shirt

TRANSPORTUL E GRATUIT LA COMENZI DE PESTE 30$. De multe ori au și zile când transportul e gratuit.

HAVE A NICE SHOPPING DAY!

2 comentarii :

  1. eeee...sa stii ca mereu ai gusturi....cred ca ne potrivim ,imi plac mult produsele tale si nici nu sunt foarte scumpe

    RăspundețiȘtergere
  2. Barbalata Mirela9 mai 2016 la 05:37

    Imi plac foarte mult rochita neagra si bluzita cu fusta :). Sunt oricum toate frumoase. Eu nu imi cumpar haine online

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...