marți, 24 mai 2016

Epilare cu ceara la tine acasă

Vine sezonul cald, sau cel puțin așa sperăm cu toții, căci printre atâtea ploi și vreme mohorâtă eu tânjesc după soare și căldură. Cum noi, femeile vrem să arătăm cât mai bine, înainte de începerea sezonului cald ne punem pe regim, căci vrem să arătam ireproșabil în rochii și fuste. Nu este suficient să fim doar suple, și chiar dacă mișcarea face piciorul frumos, avem nevoie și de un mic ajutor pentru picioare ireproșabile.
Secretul meu pentru o piele fină este un aparat de epilat cu ceară 

De ce ceară? Pentru că este o variantă avantajoasă din punct de vedere financiar, iar în plus beneficiezi de picioare fine ca mătasea pentru mult timp. Nu am timp suficient pentru a merge la salon, de aceea aduc salonul la mine acasă cu un kit pentru epilat pe bază de ceară.

E foarte ușor de folosit: flaconul cu ceară se introduce în interiorul aparatului, se lasă la încălzit vreo 30 minute, se aplică ceara în sensul de creștere al firelor de păr. Se aplică hârtia pentru epilat, și se trage în sens invers de creștere al firelor de păr. 
Nu uitați să folosiți cremă hidratantă și calmantă după epilare. De regulă nu se recomandă expunerea la soare timp de 24 de ore după epilare.

Avantajele epilării cu ceară acacă:

-economisești timp și bani. Nu trebuie să aștepti să te programezi la cabinete și să dai foarte mulți bani.

- ai siguranța că tot procesul e igienic.

- pielea rămâne fină și până la 4 săptămâni.

În plus să nu uităm că acasă stabilești gradul de durere suportat, la salon totul e rapid, fără să se țină cont de așa ceva.

Pe tpb.ro găsești tot ce ai nevoie în materie de epilare la tine acasă.




10 comentarii :

  1. am avut si eu un astfel de kit, este foarte practic si faptul ca il poti folosi acasa mi se pare grozav plus faci si economie, la salon un epilat poate fi costisitor

    RăspundețiȘtergere
  2. Am și eu un astfel de kit, îl ador :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Și eu folosesc un astfel de kit. Practic și economic

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am un astfel de kit. O singura data am incercat cu ceara, acum ani in urma, si am ramas cu traume :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am incercat, dar cred ca ar merita. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte practica si utila metoda :) spor

    RăspundețiȘtergere
  8. mi/ar place un asemenea kit ar fi mai economic

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...