luni, 9 mai 2016

Cum sa-ti amenajezi gradina?

Întotdeauna mi-a plăcut să stau la casă și am invidiat persoanele care locuiesc la casă. De aceea mi-am dorit să stau la casă pentru grădină, pentru a beneficia de aer și libertatea pe care blocul nu ți-o oferă.
Îmi imaginez o grădină mare, cu pitici prin curte, gazon și multe flori. Tânjesc după o astfel de grădină plină de viață și verdeațaă, preserată pe ici pe colo cu flori , câiva copaci și desigur un gazon impecabil. Am admirat mereu gazoanele care sunt tunse ireproțabil, parcă la milimetru, de aceea -am interesat cu privire la amenajarea unei grădini.

 Gazonul are nevoie de o întreținere specială pentru a arăta îngrijit. Pentru tuns gazon București puteți apela la serviciile de grădinărit amenăjări-grădinărit-ilfov.ro

Pentru un aspect frumos al gazonului este necesară tunderea periodică, deoarece tunderea rară sau mai rară va duce la un aspect inestetic. Dacă vom lăsa iarbă să crească fără un control asupra ei, firele crescute se pot îngălbeni, vom apărea burienile. Mie mi-ar plăcea o curte veselă cu un gazon îngrijit, plin de verdeață, un loc în care să mă simt acasă. Dacă nu acorzi atenție fiecărui lucru din grădina ta, acestea vor crește nergulat sau nu vor arăta cum trebuie, de aceea aș lăsa pe mâna profesioniștilor, a celor de la amenajări grădini să creeze un spațiu verde de vis.

Desigur dacă apelați la varianta de gazon prin însământare, nu uitați să udați iarba, căci apa este elementul cheie pentru întreținerea gazonului. În sezonl de vară, gazonul este tuns mai rar, deoarece căldura duce la încetinirea creșteri firului de iarbă.

Sper ca într-o bună zi, visul meu de a locui la casă se va îndeplini, și îmi voi crea casa de vis cu o grădină asemenea, desigur și cu ajutorul unor specialiști în amenajări grădini.


2 comentarii :

  1. Si eu visez la o casuta mica cu o gradina plina de flori. De fapt eu visez la o casa a noastra :) . Dar, momentan ma multumesc cu informatiile :)

    RăspundețiȘtergere
  2. visez sa stau la casa , sa am gradina deja planul este in capul meu cum sa o amenajez dar mai am de asteptat

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...