vineri, 6 mai 2016

Când durerea de dinți nu te lasă

-Aoleu, mă doare de nu mai pot. Aoleu, dar ce mă doare!!!

Dacă nu ați văzut vreodată vreun bărbat care să se plângă de o durere de măsele înseamnă că nu ați văzut nimic, că ați trăit degeaba pe pământ. Iubitul meu e cel mai tare soț posibil, însă când vine vorba de durerea fizică ai zice că vine sfârșitul lumii.
Ce-i drept durerile de dinți sunt cele mai teribile, dar el, nu și nu că el nu vrea extracții dentare


undefined

Păi cum să vrea, când el în loc să meargă la dentist, a încercat toate leacurile băbești posibile și imposibile. De la banalul spirt, la țuică, la carne înghețată pusă în locul afectat iar lista poate continua, soțul meu a făcut imposibilul să nu meargă la dentist. Păi ce el e bărbat sau ce, să se ducă așa la o banală durere de dinți la dentist, păi ce el nu știe cum să rezolve așa ceva? 

Până când după vreo 3 zile de lecuit și testat tot felul de chestii, de ai fi zis că apartamentul nostru s-a transformat într-o farmacie, soțul meu a cedat și mi-a zis că e timpul să îi caut cea mai bună clinică stomatologică, unde să nu simtă nici o durere, că dacă nu, el fuge din cabinet dacă simte și cea mai mică durere. Știam că va ceda, între timp eu căutasem cea mai bună clinică stomatologică, așa că am apelat la Dental Praxis, unde o vecină de-a mea își pusese acum ceva vreme un aparat dentar și fusese peste măsură de mulțumită. Bun, după ce am sunat la clinică și am spus expres că soțul meu e tare dificil, că e mai rău ca un copil mic, și că neapărat să se facă totul cu anestezie ca soțul meu să nu simtă nimic, domnișoara de la telefon ne-a asigurat că totul va fi perfect, că la Dental Praxis sunt doar profesioniști, să am toată încrederea.

Eu aveam încredere, dar ce te faci cu bărbatul, care înainte să plecăm la dentist, îmi spune:

- Parcă nu mai doare, nu mai bine mergem noi altădată??
-Da,  văd ce nu te mai doare, ai obrazul cât frigiderul, lasă vrăjeala, și hai odată că nu o să te omoare dentistul, ești mai rău ca un copil. Dacă mai stai mult o să își ajungă infecția la cap și ai să mori.

Ce să mai zică soțul meu, știa că am dreptate, așa că iată-ne ajunși în cabinet.

O doamnă blondă, cam la vreo 40 de ani, din vorbă în vorbă, meșterește la dinții consortului. Acesta tace, mă așteptam să aud au, vai, văleu, și tot așa, dar văd că nu zice nimic. Doamne, dar mai respiră, sau oare s-a născut cineva care să îl facă să tacă și pe soțul meu? 


undefined

La sfârșit, dna doctor, îl întreabă:
- Ei și a fost chiar atât de rău, domnule?
- Dna doctor sunteti singurul dentist la care nu am simțit durere, absolut nici o durere, doar o mică înțepătură, când mi-ați făcut injecția.
- La Dental Praxis nu facem nimic fără anestezie, pentru că știm ce înseamnă durerea de dinți, și vrem ca oamenii să se simtă confortabili în timpul consultației.

Și uite așa pățania măselelor cariate, a avut un final fericit, soțul meu a fost pe deplin mulțumit, iar eu am răsuflat ușurată, căci în sfârșit am găsit dentistul care să îi închidă gura soțului meu, în sensul bun, desigur :)


undefined




Un comentariu :

  1. Stiu cum este. Sotul meu a avut o experienta foarte neplacuta cu un stomatolog la 18 ani si de atunci a refuza sa mai mearga la doctor. Normal ca dantura s-a stricat si cand nu a mai avut ce face a mers (de gura mea si de situatie ;) ). A fost foarte incantat de medic mai ales ca acesta i-a inteles frica si i-a respectat-o :).....

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...