duminică, 15 mai 2016

Cremă de mâini cu ulei de măsline și struguri Beauty Medi Care-REVIEW

După sărbători sau după orice curățenie generală mâinile mele au de suferit. Nu folosesc tot timpul mănuși de protecție așa că intru în contact cu tot felul de detergenți nu tocmai blânzi cu pielea.
Noroc că am avut crema cu ulei de măsline și struguri de la Beauty Medi Care

Descrierea oficială

Cremă de mâini hidratantă, cu ulei de măsline şi extract de struguri. O compoziţie bogată în uleiuri naturale, care hrănesc, hidratează şi stimulează elasticitatea pielii. Polifenolii din extractul de struguri asigură o protecţie faţă de deteriorările oxidative ale pielii şi faţă de îmbătrânirea prematură a acesteia. Utilizare: Se aplică zilnic pe mâini şi se masează uşor. Ideal ar fi să se utilizeze după fiecare spălare.





 Părerea mea:

Îmi place mirosul foarte mult, este unul dintre lucrurile care mă atrag la orice tip de cremă, miroase plăcut a struguri. Al doilea lucru care îmi place la o cremă de mâini e să intre rapid în piele, iar această cremă nu m-a dezamăgit. Se aplică o cantitate mică, căci este destul de uleioasă, iar pielea rămâne hidratată și foarte plăcut parfumată. A folosit-o și soțul meu care muncește zilnic cu mâinile și a fost foarte încântat, căci palmele lui nu mai erau aspre, ci foarte catifelate.
Culoarea este albă, eu am varianta mini pentru a o purta mereu în geantă sau călătorii.



Îmi place această cremă și prin prisma faptului că este un produs natural fără parabeni.
 Uleiul de măsline și extractul de struguri asigură hidratare piele și protecție împotriva factorilor externi. Mâinile devin catifelate și hidratate, este o cremă ce merită încercată.


Un produs pe care vi-l recomand. Mai multe și pe pagina Stil natural


5 comentarii :

  1. Eu nu prea folosesc crema de maini, mai mult uleiuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma dau tot timpul cu crema pe maini, au tendinta sa se usuce daca fac gospodarie. Mi se pare buna crema aceasta, uleiul de masline este de baza cand vine vorba de piele uscata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am folosit gama aceasta pana acum. Sincer imi este straina dar banuiesc ca produsele sunt de calitate. Si eu folosesc crema de maini mai ales in sezonul rece

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place pentru miroase frumos ,apoi ca poti sa o ti dupa tine in geanta si apoi pentru ca am mainile uscate mai tot timpul si aceasta crema cred ca ar hidrata foarte bine fiind baza cu ulei de masline

    RăspundețiȘtergere
  5. suna interesant, cred ca o voi cumpara si eu pentru al meu are mainile foarte uscate

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...