joi, 12 mai 2016

Câștiga bani online cu BlogAwards

În ziua de azi, cred că nu există om care să nu vrea să fac un ban în plus, sau mă rog poate doar cei care apreciază valorea banilor și nu stau cu mâna întinsă. Eu mă număr printre cei care vor să muncească în plus, și de vreo 3 ani de zile, am descoperit un mod bun de a face bani online.


Nu vorbesc aici de afiliere ci de a câștiga bani cu blogul tău. În primul rând trebuie să îți faci un blog. Dacă vrei să apară rezultate trebuie să începi să scrii și să scrii. Când eram la început de blog, nu știam cu ce se mănâncă advertorialele sau participările la concursurile pentru bloggeri, dar m-am prins din mers și m-am ținut bine, căci cu BlogAwards am câștigat pe lângă bani, și vouchere sau diferite produse. O să spuneți că poate e puțin, dar prin participarea mea la aceste competiții blogul meu a devenit mult mai cunoscut, primesc des oferte de a publica advertoriale. Dacă nu aș fi participat la BlogAwards nu aș fi căpătat experiența în blogging.

Participând la Blogathon poți câștiga premii de 5000 de lei, sunt multe campanii destul de tentante la care poți participa, tu ești cel care stabilește la câte campanii participă.

Dacă vă spun că am câștigat destule premii cu BlogAwards poate nu mă credeți. Cel mai important premiu câștigat de mine a fost un smartphone AllView A5 Quad Plus. A fost cel mai dorit premiu de mine, și cred că tot universul a conspirat ca eu să îl câștig. Nu aveam un smartphone și îmi doream unul. Pot spune că mi-a ușurat munca de blogger, căci pot posta articole de pe telefon, pot lăsa comentarii sau căuta diverse informații. Este un smartphone foarte performant.



Anul acesta în campania Blogathon poți câștiga  tot un premiu Alview, dar de data aceasta este vorba de o tableta Allview Viva H801. Premiul este destul de tentant așa că vă invit să participați la toate campaniile BlogAwards. Aveti nevoie de un blog, inspirație și puțin noroc :)

FII CEL MAI BUN BLOGGER cu BLOGAWARDS ȘI CÂȘTIGĂ PREMII DE 5000 LEI!



Un comentariu :

  1. Cine are blog :) Eu nu am si sincer nu stiu daca am sa am vreodata. Nu am nici timp si nu ma pricep nici la a scrie :)
    Bafta

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...