luni, 8 iunie 2015

Te mariti? Alege buchetul perfect de mireasa!


A fost odată ca niciodată o mireasă tare indecisă.Nu se putea hotări dacă să îl ia sau nu de soț, ce buchet să aleagă,cum să decoreze sala. Emoțiile o copleșiseră, i se părea că totul e anapoda, că ar fi mai bine că contramandeze totul, că rolul de mireasă nu i potrivea deloc.

VĂ RECUNOAȘTEȚI în cele de mai sus? Ei bine, organizarea unei nunți e mai mult decât un eveniment, e povestea oricărei fete care încă de mică se visează mireasă alături de alesul inimii sale. Știu ce înseamnă o nuntă. Înseamnă mult stres, multă muncă și multă bătaie de cap.DAR NU E ȘI CAZUL NOSTRU. DE CE? Pentru că în povestea noastră de azi, mireasa noastră a găsit ajutorul de nădejde în crearea propriei povești de dragoste. Și-a găsit chiar și buchetul de mireasă mult visat, căci ai de unde alege pe InBloom-Events. O gama variată de buchete mireasa pentru orice mireasă pretențioasă, nehotărâtă, sau pur și simplu în căutarea unui buchet perfect.
Un buchet deosebit, așa-i?

Nunta sau orice alt eveniment din viața noastră nu ar trebui să devină un motiv de stres, căci azi sunt multe agenții care se ocupă de crearea unui spațiu de poveste pentru evenimentele memorabile din viața ta. InBloom Events se ocupă cu decorarea sălii de festivități cu aranjamente florale special create pentru orice exigență. Indiferent de pretenții, sala în care vei sărbători nunta sau botezul copilului tău, va arăta la superlativ, și chiar așa este. Priviți mai jos, câteva  fotografii de pe site-ul lor, așa-i că arată grozav aranjamentele florale?





Puteți alege orice fel de combinație, de la preferințele în materie de flori până la semnificația pe care o au florile. Eu, de exempl,u aș alege lalelele pentru că îmi plac foarte mult,se spune că ele sunt un simbol al iubirii adevărate, eu aș spune că ele sunt simbolul renașterii al unui nou început, având în vedere că ele sunt flori de primăvara. Indiferent de simbolistica florilor, buchetul de mireasă este la fel de important ca și rochia, de aceea el trebuie să fie acel accesoriu care dă culoare și rafinament întregii ținute. Eu îl văd ca pe cireașa de pe tort, căci buchetul de mireasă îl purtăm doar la această  ocazie, de aceea el trebuie să fie unic și creat în concordanță cu întreaga ținută și cu propriile noastre vise și gusturi.

TU CE FLORI AI ALEGE PENTRU BUCHETUL DE MIREASA?





4 comentarii :

  1. :) eu m-am maritat de doua ori si ambele mele buchete au continut trandafiri albi înconjurati de Gypsophila elegans - floarea miresei ☺
    Al doilea buchet a avut si frezii albe între trandafiri, plus o spirala decorativa cu perlute albe.
    Florile sunt cele mai spectaculoase decoratiuni, pentru orice fel de festivitate. Intensifica atmosfera, conferindu-i un plus de eleganta si delicatete.
    O saptamâna frumoasa sa ai, Ella draga!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase aranjamentele florale, sunt sarea si piperul intr-un restaurant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ar fi sa aleg as alege trandafirii albi pentru buchetul de mireasa, imi plac totodata si freziile.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu la nunta mea am avut trandafiri,pentru ca imi plac mult, Sunt frumoase buchetele de pe acest site.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...