miercuri, 3 iunie 2015

Pian sau jardiniera?


Postarea participă la MIERCUREA FĂRĂ CUVINTE


10 comentarii :

  1. Cred ca a ramas doar jardiniera; imi place ideea.
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  2. O jardinieră superbă,îmi place cum arată!
    Zi excelentă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. faina, colorata idee, imi place! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pianul și florile, două dintre iubirile mele - mă bucur că le văd împreună! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca nu mai era functional atunci e de bine, da foarte bine!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Doua idei in perfecta simbioza: muzica si florile!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este o idee minunata de a refolosi un pian vechi, este foarte romantic!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce fain, eu am vazut o masina asa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Avand in vedere talentul meu nemaipomenit de a canta la pian aceasta jardiniera ar fi perfecta! :)
    Zile fericite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dacă şi cântă.... cu atât mai frumos! :-)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...