duminică, 28 iunie 2015

Happily Ever After cu fotograf de nunta București

Oricine visează la o nuntă de vis, la o familie fericită, la acele lucruri esențiale din viața noastră care ne fac existența mult mai frumoasă. Visele sunt parte din noi, așa că orice femeie își dorește nunta perfectă.

Stresul dinaintea oricărei nunți este inevitabil și inerent, dar dacă apelezi la profesioniști, cu siguranță o parte din temerile tale vor dispărea. Personal, dacă ar fi vreodată să mă mai mărit, mi-aș dori un fotograf nunta profesionist care să facă din evenimentul nostru artă.De ce spun, artă? Pentru că un fotograf profesionist va găsi cadrele perfecte pentru a creea fotografii de poveste pe care le vei avea amintire până la adânci bătrâneți. Ador fotografia și în ultimii ani, mi-am dezvoltat acest hobby, de aceea, mi-aș dori ca nunta mea să fie pe lângă bucuria de a-mi uni destinul cu alesul meu și momentul în care visele mele să prindă contur.

De ce aș apela la fotograf nuntă București?

1.Pentru astfel de fotografii desprinse parcă din cadrele de filme, din poveștile cu prinți și prințese, în care vedetele sunt doi tineri ce se iubesc...și trăiesc Happily ever After....





2.Este un fotograf autorizat, cu experiență în domeniu.

3.Folosește aparatură performantă de ultimă generație, creând fotografii deosebite din punct de vedere al calității,dar și al creativității.

3.Este atent la nevoile tale, la ideile și cerințele tale, creând astfel acele cadre de care tu vei fi mai mult decât încântat.

4.El este cel care creează magia cadrelor, cel care surprinde magia în cele mai banale ipoztase, cel care vă poate da indicații pentru a creea fotografii artistice de nuntă.

,,Se spune că un fotograf foarte bun, poate face fotografii excepționale în ipostaze banale, fără a avea nevoie de lucruri extraordinare'',mi-a plăcut acest citat cules de pe site-ul lor, și clar mi-aș dori ca Joita Lucian să îmi fotografieze nunta, pentru că din fotografiile de pe site, îmi dau seama că știe cu se se mânânca fotografia, știe exact ce vrea, și face totul cu pasiune. 

La nunta mea, îmi doresc fotografii artistice, care să iasă din sfera fotografiilor comune, care să surprinda esențialul, dar și detaliile, care să creeze o poveste de iubire cu final fericit în fotografii de colecție..de happily ever after.
Genial este că firma oferă și serviicii de fotografiat și pentru botez, că doar după nuntă, urmează și continuarea poveștii.

VOI AȚI APELA/APELAT LA SERVICIILE ACESTEI FIRME DE FOTOGRAFI AUTORIZAȚI?





6 comentarii :

  1. Wow, sunt superbe fotografiile, chiar are talent acest fotograf. O sa il chem si eu la nunta mea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bineinteles ca as alege un profesionist! Pozele de la nunta mea trebuie sa fie IM-PE-CA-Bi-LE! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am apelat inca dar dupa acest articol, cand va fi nevoie, voi apela cu siguranta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fotografiile sunt de vis, cine nu si-ar dori macar o data in viata o astfel de sedinta foto alaturi de alesul inimii?

    RăspundețiȘtergere
  5. Astfel de fotografii sunt de nepretuit. Sunt deosebite din toate punctele de vedere. Mi-as dori si eu un astfel de fotograf profesionist.

    RăspundețiȘtergere
  6. poze superbe szi deosebite.frumoase amintiri

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...