joi, 4 iunie 2015

My dresslink.com wishlist

Hello ladies!!!

Vine vara, așa că e cazul să ne pregătim hainele pentru căldura de afară. Orice femeie cu siguranță are multe haine în garderobă, dar parcă niciodată nu sunt îndeajuns, și mereu ne întrebăm: Eu cu ce mă îmbrac? deși dulapul e mai mult decât plin de haine :)

Azi aș vrea să vă prezint wishlist-ul meu de la dresslink.com. V-am mai vorbit despre dresslink când v-am prezentat hainele achiziționate de la ei. Dresslink este un site de haine și accesorii cu prețuri foarte mici. TRANSPORTUL SE PLĂTEȘTE, dar prețurile mici la haine compensează transportul.

Puteți revedea outfit-urile cu hainele comandate de pe site aici și aici

MY FIRST CHOICE-A DOT LINE SKIRT


Cum să nu iubești o fustă atât de veselă, colorată, perfectă pentru o ținută lejeră de vară? Prețul este mai mult decât accesibil.
click aici/click here for the skirt














2. SLEVELESS DOT BODYCON DRESS

Cum anul acesta se poartă bulinele, mi-a plăcut mult și această rochie îmbulinată.





click aici/click here for the dress

3. A SEXY JUMPSUIT

O salopetă nu trebuie să lipsească din garderoba de vară, fie că este lungă sau tip pantalon scurt.Salopetele sunt foarte comode, și se pot purta în orice moment al zilei.



click aici/click here for the jumpsuit

4.A FLORAL LOOK-SKIRT AND TOP

Auzisem la o emisiune că o rochie model floral e musai în trend anul acesta, așa că aș alege și acest set. Nu neapărat că e în trend și pentru că îmi place acest set top și fustă,model floral.


5. COLORFUL HANDBAGS- sunt superbe aceste gentuțe îmi plac mult, iar prețul modic de 25 ron, mi se pare mai mult decat accesibil.



click aici/click here for the handbags


6. A STYLISH TOP
Mi-a plăcut mult că este foarte feminin,iar partea brodată e super frumoasă.



click aici/click here for the top

ZILNIC, pe site au oferte la haine sau accesorii la prețul de 0,01$.Nu puteți adauga decât un singur produs care costă atât, dar chiar și așa, e o idee interesantă.

DO YOU LIKE MY WISHLIST? WHICH IS YOUR FAVORITE ITEM?

VĂ PLACE WISHLIST-UL MEU? CARE ESTE PRODUSUL VOSTRU PREFERAT?



Un comentariu :

  1. Imi place foarte mult salopeta. Purtata cu tocuri poate fi o alegere exceptionala pentru o iesire seara in club sau la terasa.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...