duminică, 21 iunie 2015

Haine de vară, prețuri reduse pe shein.com

Ladies, a venit vara și toate ne pregătim de vacanța mult visată sau poate unele dintre noi suntem deja în vacanța mult visată.La mine a venit concediul deja, așa că voi avea timp suficient pentru lucrurile care îmi fac plăcere cum ar fi blogging-ul.

Am alcătuit pentru voi un wishlist cu haine de la Shein.com, dintre cele aflate la reducere.Hainele sunt reduse cu pana la 70%, super,nu?

O rochie model floral, care mi-a atras atenția prin partea de jos asimetrică, dar și decolteul în forma de inimă.Culoarea este plăcută, o rochie perfectă pentru o ieșire la o terasă, seara.
HERE
Fusta de asemenea e de vară, cu un model floral care se poate asorta la o multitudine de bluze sau topuri.


HERE
Nu puteam să nu observ această salopetă.E tare frumoasă si cu siguranță e și confortabilă.


HERE

O altă rochie de seară, foarte elegantă în non-culori. 


HERE

Pentru a vedea toată gama de haine aflate la ofertă, click pe imaginea de mai jos.TRANSPORTUL ESTE GRATUIT la o comandă de peste 30$. Eu am comandat de la ei ceva haine și pot spune că sunt de calitate.Foarte important când comandați este să vă uitați la descrierea produsului, acolo aflați din ce material e făcut, sau alte caracteristici!


Summer Promotion 2nd Week!

SheIn Summer Sale Season Is Coming!

Fulfill Your Fashion Obsessions With Summer.

Ignite Your Personal Style At SheIn.

Don't Miss It!

Up To 70% OFF  Ends: June/25



4 comentarii :

  1. Toate arata foarte fain! In mod deosebit imi plac rochiile.
    Salopetele (exceptandu-le, oarecum, pe cele doar cu pieptar) nu prea ma atrag pentru ca sunt incomode rau in anumite situatii: la baie. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. I realy like the jumpsuit. it is my favorite. Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac toate, in special ultima rochie,NICE OUTFITS!

    RăspundețiȘtergere
  4. Click pe link! :*
    Imi plac alegerile tale, in special salopeta si fusta!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...