vineri, 2 august 2013

Carmen BUNU PANAITESCU-cel mai bun medic alergolog din Romania

Aş vrea să înalţ azi o statuie, cel puţin virtuală pentru un adevărat medic cum rar am întâlnit. DOAMNA DOCTOR CARMEN BUNU PANAITESCU, medic alergolog la clinica Clinics din Timisoara. 

Cei care îmi citiţi blogul ştiti cu ce probleme m-am confruntat legat de alergiile băiatului meu. Eram disperată de-a dreptul înnebunită pentru că nu ştiam ce se întâmplă cu copilul meu. Aici, în acest sat-oraş unde locuiesc, stimata doamnă doctor de fapt nu o pot numi doctor, e mult spus, mi-a spus că face alergii la alimente. La ce fel de alimente? Nici ea nu ştia, pentru că ea zicea ceva, analizele arătau cu totul altceva. Sincer ajunsesem atât de stresată pentru ceea ce mânca Bubu, pentru că zilnic îi apăreau bubiţe pe corp. 
Ca să nu vă mai spun că aici dna doctor din sat-oraşul în care locuiesc eu i-a dat un tratament pentru astm, şi anume Singulair. Sincer nu i l-am dat decât o săptămână pentru că i-a dat nişte reacţii adverse oribile: nervozitate, agitaţie, coşmaruri. Aşa că nu i l-am mai dat. Cum i-o fi trăznit ei prin cap să ii dea aşa ceva unui copil de 3 ani nu ştiu, bineînţeles că am întrebat-o. Ştiţi care a fost răspunsul ei..I-l dăm preventiv... Acela a fost argumentul care m-a determinat să cer şi o a doua părere.

Şi uite aşa am ajuns la dna doctor CARMEN BUNU PANAITESCU. Bineînţeles că am căutat pe net un medic alergolog bun, nu m-am dus aşa aiurea, am găsit numai lucruri extraordinare despre dna doctor, plus că am mai primit şi referinţe bune, de la cineva care îi călcase pragul,aşa că duşi am fost la TM. 

Când am intrat în clinică, am simţit că intru într-un palat..de la finisajele casei, până la gresie, canapele..totul exemplar.. Ce am admirat că deşi era o clinică pentru toată lumea, erau jucării şi pentru copii. Deci Bubu nu s-a plictisit o clipă cu toate că era obosit de pe drum.

 Aveam programare la ora 16:00, am ajuns oricum mai devreme, şi ne-au preluat rezidentele(3 la număr)..cred că ele oricum ştiau cu mult mai multe decât doctoriţa din oraşul meu. După ce mi-au pus şi ele câteva întrebări, la ora 16:00 fix a venit şi dna doctor Carmen Bunu. Punctualitate exemplară. O doamnă cam la 50 de ani, îmbrăcată cu gust, ce mai o adevărată doamnă! 

Sincer mi-a răspuns la toate întrebările mele, cu o siguranţă şi calmitate deosebită. I-a făcut lui Bubu testele de sânge la sigur, adică a ştiut ce teste să-i facă. Nu vă pot spune ce frumos mi-a vorbit, şi mai ales copilului, adica se vedea că a lucrat cu copiii, şi mai ales că ştie să se poarte cu ei.. Bubu al meu o clipă nu a plâns. După ce i-a făcut testele, şi le-a putut citi, SURPRIZĂ MARE..Bubu al meu nu e alergic la alimente, ci la alergenii din aer: praf, polen, etc, dar nu este o alergie pronunţată, adică în timp se poate scapa de ea. 

Mi-a explicat că dacă era alergic la alimente altele erau simptomele. Ne-a dat să luăm din toamnă o cură de imunostimulatoare timp de 3 luni, şi ne-a spus că dacă facem cure la mare, salină, dacă avem grijă să îl ferim de praf, mucegai, şi alte minunaţii, în timp organismul lui îşi va forma imunitatea, şi poate scăpăm de alergii. Sunt multe lucruri pe care mi le-a spus, nu are rost să vă încarc cu atâtea informaţii, însă punâdu-le cap la cap, îmi dau seama că atunci când îi curgea nasul de nu ştiam ce să-i mai dau lu' Bubu..era în perioada cu polenul de la pomii înfloriţi, şi multe alte lucruri. 

Nu am cuvinte să-i mulţumesc acestei dne deosebite pentru profesionalismul cu care ne-a tratat. Am plecat de acolo liniştită sufleteşte, sigură că ceea ce ni s-a spus e adevărat. 

Dacă aveţi probleme cu alergiile apelaţi cu încredere la dna Carmen Bunu, o găsiţi aici .Noi o să mai mergem peste o lună şi ceva la control.


Doamna Doctor Carmen BUNU

Vă mulţumesc tuturor pentru susţinere, şi uneori miracolele se întâmplă.

32 de comentarii :

  1. Mai multi medici asemena ne trebuie .... Pentru ca majoritatea nu au nici in clin nici in maneca cu medicina ....stiu sa dea pe "nevazute/netestate" - tratamente inutile .....Mai degraba omoara oamenii decat ii vindeca.... Oare se gandesc ca si asa suntem prea multi?! Dumnezeu mai stie. Dar ultimul sfat primit: "Sa te fereasca Dumnezeu sa ajungi la Urgente. Ajungi cu una, iesi cu 10". Chiar nu mai am increde in sistemul medical din Romania.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca medicii din clinicile provate sunt putin mai responsabili, insa e o mare diferenta dintre medicii de aici care presteaza in sistem privat din orasul meu si cei din TM.Nu exista termen de comparatie.

      Ștergere
  2. E un doctor din garda mai veche, stiu sa se poarte. Nu toti , dar majoritatea sunt educati intr-un anume fel. Ai avut noroc! Bine ca se rezolva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut un mare noroc o recomand cu caldura tuturor celor care au probleme cu alergiile.

      Ștergere
  3. Cand e vorba de copii sunt numai ochi si urechi.Imi pare nespus de rau ca ati avut asa mari problemeAm mai intalnit un baietel,acum are 8 ani,din familie,care a avut cam aceleasi probleme.Bine ca ai reusit sa te lamuresti ce are de fapt.Acum totul e sa fiti constiinciosi si sa urmati sfaturile date.Totul va fi bine.Un sfarsit de saptamana cat mai linistit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita si comentariu, va mai astept, ideea e ca m-am lamurit. Eram disperata ca nu stiam ce are copilul meu exact.

      Ștergere
  4. Slava Domnului ca ati gasit rezolvare! so ca ati dat peste asa un om inimos si omenos! calitate mai rar intalnita la medici in zilele acestea....
    Cate lupte trebuie sa duca o mama! Bubu e unfericit cu tine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur cand aud de oameni buni pregatiti profesional, scoala romaneasca de medicina nu se dezice
    Multa sanatate

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea, ma bucur nespus. Dar daca iti amintesti, eu am sperat de la inceput sa nu fie ceva atat de grav pe cat parea si sa se regleze micile probleme in timp. Ma bucur ca s-a adeverit.
    Cand intalnesti un adevarat profesionist care pe langa asta mai are si suflet, e minunat.
    Ii doresc lui Bubu multa sanatate si tie sa nu mai intri in panica din orice si cand zic orice chiar la orice ma refer. Tot ceea ce-am comentat la postarea anterioara e adevarat, nu am scris nimic ca sa functioneze ca o incurajare. Te-am sustinut inca de la primul gand pe care ti l-am citit asternut aici si te-am indemnat mereu sa fii puternica. Pentru ca viata e dura. Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru gandurile sincere, si chiar daca nu prea am timp sa intru pe net, sa stii ca intru cu drag pe blogul tau pentru ca am gasit un om deosebit!

      Ștergere
  7. Am fost un copil bolnavicios si cu un teren alergic marcat. Dar astmul l-am facut la varsta adulta iar alergiile le fac, ca si Bubu, in primul rand la praf si acarieni, foarte rar imi apare vreo intoleranta alimentara. mie marea nu mi-a priit, ba dimpotriva(dar eu sunt nascuta si traita acolo, poate eram prea obisnuita) in schimb, de aproape 10 ani de cand m-am mutat in zona subcarpatica n-am mai facut nici o criza de astm. Nici una! si fara nic un tratament, desi inainte de a ma muta imi era foarte rau, asta fiind si unul din motivele mutarii. Iar salina chiar face minuni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne pregatim sa mergem la salina, asa ca deabea astept sa plec!

      Ștergere
  8. E bine ca exista si profesionisti educati si cu bun simt. Mai rar.
    Sanatate lui Bubu si sa iti aduca numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Tina! Sa de-a Domnul sa auzim numai de bine!

      Ștergere
  9. sigur o sa foloseasca cuiva, as fi avut si eu nevoie, dar este prea departe pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua.M-ar interesa si pe mine un medic precum dna Panaitescu dar in Bucuresti sau Constanta(eu fiind din Tulcea).Poate ma puteti ajuta.Am gasit acest blog intamplator, inn cautare de medic.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze ca iti raspund cu intarziere, insa cred ca merita sa faci acest drum pana acolo, o sa vezi o sa pleci linistit de la aceasta dna doctor, plus ca tot ce ne-a facut acolo a costat 189 lei, eu doar pe analize aici in orasul meu am dat 400 si ceva si nu am aflat nimic.

      Ștergere
  11. Si noi avem alergii dar eu nu sunt de acord cu ce ai scris aici deloc. daca nu suntem doctori....hai sa nu ne dam. singulair s recomanda si la copii mai mici cu foarte multe rezultate. singulair se da pe luni de zile ca si tratament si DA preventiv pentru copii care racesc continuu din cauza alergiilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca nu ai citit cum trebuie, Singulair-ul nu l-am dat de capul meu, ci ne-a fost dat de o dna doctor de care nu am fost multumita, si plus de asta nu ne-a dat singulair substanta originala, ci Montelukast, Spirokast care sincer ne-a dat niste reactii adverse oribile. Stiu ca medicii dau aceste tratament pentru preventia astmului, si merge si pe alergii, insa Singulairul este pentru astm, in primul rand, daca ai citit prospectul. Eu nu am fost de acord sa ii dau acest tratament, din cauza reactiilor adverse pe care le-am avut, plus ca nu era vorba de astm, diagnosticul de astm nu se prea pune pana la 5 ani. La cate am trecut cu copilul meu, nu ma dau doctor insa mai stiu si eu cu ce se mananca treaba cu alergiile si imunitatea.

      Ștergere
  12. Va rog din suflet care stiti cum pot lua si eu legatura cu doamna doctor va rog sa-mi trimiteti datele pe adresa de Email.marydariutza@yahoo.com .sunt o mama disperata pt ca am la fel probleme cu fetita mea in varsta de 7 ani. De o luna de zile merg cu ia la doctori din orsova si toti zic ca e alergica la alimente nu mai mananca mai nimic a slabit 2 kg si bubite face in continuare sunt sub forma de muscatura de tantar si dispar in aproximativ 2 ore. Are si sirop de alergii ,crema si picaturi. Va rog din suflet sa ma ajutati.multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am trimis mai multe detalii pe mail, sper sa iti fie de folos acest articol si astept vesti bune despre fetita ta!

      Ștergere
  13. Buna , vreau si eu adresa unde o pot gasi pe d-na doctor .Am un baiat in varsta de 9 ani care are o rinita alergica care nu-I trece cu nimic.Trimite-mi pe mail
    neculaimanuela@yahoo.co.uk
    Multumesc.



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intra aici si vezi detaliile, dna doctor nu da nr de telefon sau mail, ai jos nr de la clinica.

      http://www.medicis.ro/?lb=ro&s=babyclinics&id_c=46&id_a=147

      Ștergere
  14. Buna seara! Baiatul meu, de 12 ani, a facut soc anafilactic in urma intepaturii unei albine. Vreau sa stiu daca dna doctor ma poate ajuta cu tratamentul de desensibilizare. Imi puteti trimite adresa de mail a dansei pe adresa bacaucristi@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intra aici si vezi detaliile, dna doctor nu da nr de telefon sau mail.

      http://www.medicis.ro/?lb=ro&s=babyclinics&id_c=46&id_a=147

      Ștergere
  15. singulair? incredibil, si med nostru de fam era cat pe ce sa-i dea fiulu meu, care are 1 an si 3 luni, noroc cu alt medc care a spus ca nu e cazul. si noi vom merge tot la da dr, Carmen Bunu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte bun articolul. imi da speranta ca aflu ce se petrece cu cel mic. e plin si el de bubite.
      multumim pentru articol

      Ștergere
    2. Sperante sunt, o sa vezi ca va fi bine, mergi cu incredere la dna doctor. Multa sanatate!

      Ștergere
  16. Copilul meu are 4,5 ani acum, dupa cura de bronhovaxom pe care ne-a dat-o dna Carmen Bunu, nu am mai avut probleme. NU DATI SINGULAIR LA COPII, decat daca va spune un medic pneumolog ca are astm, ceea ce e foarte greu de diagnosticat la o varsta mica. Multi medici de familie si alergologi dau SINGULAIR, ca sa isi ia ei o precautie, dar exista alte modalitati de stimulare a imunitatii: cure la salina, mare, si imonomodulatoarele de genul:Bronhovaxom, Luivac.Copilul meu ia acum Luivac, si chiar nu a racit mai deloc. SINGULAIRUL ARE MULTE EFECTE ADVERSE, al meu era f agitat dupa, visa urat noaptea, la copiii mai mari am citit pe netca produce ganduri suicidale.Eu am fost mai mult decat multumita de dna doctor Panaitescu din TM.Intrati pe site-ul medicis.ro si gasit programul dansei. Nu e reclama e o simpla experienta pozitiva, fiecare e liber sa mearga unde vrea, la ce medic doreste.

    RăspundețiȘtergere
  17. Urmeaza sa ma mut in Timisoara si am o criza astmatica de o luna (tusea seaca).Ce ziceti, doamna Carmen Bunu e ok si pentru adulti si pentru astm? Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Si doamna doctor BRISAN Igna Diana de la spitalul judetean timisoara e foarte buna

    RăspundețiȘtergere
  19. Bună ziua, ce teste de sânge ați zis că a făcut doamna doctor copilului ptr a depista tipul de alergie ? Eu știu că se fac teste cutanate din acelea pe piele nu ? Multumesc

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...