luni, 30 martie 2015

Te vreau peste mine

Urmăresc cu drag emisiunea Te vreau peste, pardon lângă mine, pentru că :
1. îmi place cum prezintă prezentatoarea, și 
2.mă încântă spectacolul uman.

Nu am urmărit niciodată emisiunea cap coadă, oare scrie pe undeva că e un pamflet, căci sincer, fiecare persoană care vine în platou câte o poveste trăznită? Tind să cred că cei care vin sunt niște actori de categoria a 10-a, care iau și ei niște bănuți ca să vină să mintă poporul cu televizorul.

Erau la un moment dat, nici nu mai știu or fi și acum, doi gemeni:băiat și fată care se purtau unul cu celălalt ca doi iubiți, nu doi frați.Iubire, iubire, dar până la urmă, o dădeau spre extremism ciudat.
Mulți vin setați și împinși de la spate de hormonei, doar ,doar or gusta din fructul oprit, rar am văzut oameni inteligenți prin această emisiune.

Altminteri, cu tot scenariul regizat, îmi place de prezentatoare, se vede că are replicile la ea, e școlită bine, de școală vieții. 

O emisiune bună de urmărit când vrei să te amuzi și să te minunezi de spectacolul uman. 

3 comentarii :

  1. emisiunea nu o vad, dar moderatoarea imi place!

    RăspundețiȘtergere
  2. E prima data cand aud de emisiunea asta, ce post o transmite? Cat despre prezentatoare...sa zicem doar ca nu imi este excesiv de simpatica. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh, viitoarea mea soacra o urmareste de zor! Asa ca, in unele zile, vreau, nu vreau, o aud si eu stand prin bucatarie... De cele mai multe ori ma enerveaza, alteori ma si amuza ce tampenii pot debita unii... Precis e regizat tot, ca altfel nici eu nu as vedea chiar toti zapacitii sa vina cu asa povesti sa le spuna in gura mare la tv...

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...