luni, 16 martie 2015

Participă la BlogEaster

Se face aproape un an de când particip la campaniile BlogAwards. Dacă nu știți la ce mă refer, aflați că Blogawards este un site care oferă șansa bloggerilor de a participa la diferite campanii și de a câștiga premii tentante.
Am rămas fidelă acestei competiții pentru că organizatorul este serios, oferă mereu informații cu privire la orice nelămurire legată de concurs, nu sunt obligată să particip la toate campaniile, ci doar la acelea care îmi fac cu ochiul și am mai și câștigat câte ceva spre deosebire de alte concursuri la care am participat.Premiile se dau pe bune, și se ține cont de creativitatea și originalitatea articolelor participante.
Participă și tu la blogEaster și ai șansa să câștigi premii frumoase.Nu ești condiționat să participi la toate campaniile cum se întâmplă la alte concursuri pentru bloggeri, ci tu alegi acele campanii care te reprezintă.Marele premiu este un ALLVIEW E2 Jump .Sună tentant, nu, să câștigi un astfel de telefon permanent, plus șansa altor premii tentante?

EU VOI PARTICIPA LA BLOGEASTER, VOI?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...