miercuri, 18 noiembrie 2015

New Shein Wishlist

Când mă simt deprimată sau fără prea mult chef, există un remediu clar pentru aceste stări. Mă scutur bine de melancolie și mă aranjez mai mult decât de obicei. Un alt remediu pentru starea de plictiseală este shopping-ul online.Chiar dacă de multe ori, nu îmi permit tot ce văd pe diferite site-uri, îmi place să le adaug în wishlist-ul meu.


Dragele mele,azi aș vrea să vă prezint câteva haine de pe site-ul Shein.com. 

M-am gândit la 3 outfit-uri:

1. UN LOOK CASUAL/A CASUAL LOOK

Pentru zilele în care vreți să arătați foarte bine, fără a apela la haine elegante, ținuta de mai jos cu siguranță vă va scoate din butoiul cu melancolie.









2. UN LOOK ELEGANT PENTRU REVELION/AN ELEGANT LOOK FOR THE NEW YEARS EVE

M-am gândit la o rochie pe care să o port în seara de Revelion și aceasta mi-a plăcut foarte mult. Hainele cu model floral sunt printre preferatele mele.



         ROCHIE/DRESS             PANTOFI/SHOES                 GEANTA/BAG




3.UN LOOK PRACTIC/A PRACTICAL LOOK 



BLUZĂ/BLOUSE

PANTALONI/PANTS

CIZME/BOOTS

GEANTA/BAG

Mai jos sunt alte haine care mi-au plăcut foarte mult.



LINK

LINK

SPOR LA SHOPPING!
HAVE A NICE SHOPPING DAY!


Un comentariu :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...