marți, 10 noiembrie 2015

Dresslink Wishlist

Nu știu cum sunteți voi, dar eu nu am căldură deloc. De fapt tot orașul nu are. Dar în schimb, primarul nostru dacă nu are bani de cumpărat cărbuni și de salvat firma de termoficare are bani de construit mall-uri. Se vorbește de schimbare, pe aceste personaje cine le schimbă din funcție? Anyway, cu aceste frig persistent, mi-am dat seama că nu prea am pulovere și haine groase, pentru că în ani trecuți aveam căldură la serviciu și mă îmbracam de multe ori în bluze subțiri.


Azi, aș vrea să vă prezint wishlist-ul meu de la Dresslink. E un site asiatic cu prețuri mici la haine, doar transportul se plătește. Există și o categorie cu haine cu transport gratuit, eu zic să profitați și să aruncați un ochi și în acea categorie. Personal, îmi place site-ul.Hainele sunt variate, pe toate culorile și mărimile, prețurile sunt mici așa că am devenit fană.Calitatea hainelor comandate până acum de pe acest site este OK, chiar dacă este un site asiatic, atata timp cât citești cu atenție descrierea produselor nu ai cum să ai surprize neplăcute.

Sper să vă placă wishlist-ul meu!!!















LINK


HAVE A NICE SHOPPING DAY!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...