sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Black Friday pentru Fordul tau

Povestea noastră începe prin 2009 când într-un avânt feminin, am zis că e timpul să devin șoferiță. Cu câteva luni în urmă îmi luasem carnetul auto cu număr maxim de puncte din prima, și am zis că e timpul să îmi cumpăr o mașină.
Nu aveam bani pentru o mașină nouă, așa că am apelat la varianta second hand. Alegerea mea a fost atunci un Ford Mondeo, cam vechi, ce-i drept, pentru că bugetul meu atât mi-a permis. Poate dacă ar fi să aleg acum, aș alege o variantă mai sport a acestei mărci, pentru că Fordul meu este lung cât o limuzină, cum glumea o colegă de-a mea și parcă mi-aș fi dorit o mașină mai mică pentru a mă strecura mai usor în trafic. 

Am condus foarte mult timp, nu mă laud a fi o șoferiță wow, dar mă descurc. Am avut un partener de nădejde în Fordul meu,care deși vechi, nu a avut nevoie de reparații costisitoare.

Acum, mașina e la soțul meu, eu nu prea mai am nevoie de mașină, având în vedere că locuiesc la nici 10 minute de serviciu.Ce-i drept valurile tinereții, au cam trecut și condusul nu prea mă pasionează. De fapt nu m-a pasionat niciodată, cred că dacă aș fi avut un alt instructor, probabil alta ar fi fost situația. Am avut un instructor care tot timpul țipa la mine, nu m-a învățat tot ce aș fi vrut eu, am învățat pe parcurs din propria experiență. Dar, visez să îmi iau un Ford Focus mai nou, doar al meu, ca să îl pot folosi când am nevoie să merg cu băiețelul meu la fotbal, în supermarket, etc.

Referitor la mașinuța mea Ford, atunci când ai o mașină, ai și cheltuieli.Având în vedere că mașina e destul de veche, a tot avut nevoie de piese auto noi. Ce-i drept, sunt destul de mulțumită de această marcă, este o mașină care ne-a servit ireproșabil. 


Pentru că iarna a venit, ne trebuie anvelope noi de iarnă, iar pe Altgrad Auto, am dat peste o ofertă interesantă de Black Friday piese auto Ford



Piesele auto costă destul de mult, de aceea e bine să cumperi piese originale, iar dacă mai sunt și la ofertă e super. Pe site, iubitul meu  a găsit piese chiar și pentru Fordul nostru,care este destul de vechi, la prețuri foarte bune. Vom profita de Black Friday și vom cumpăra un set ambreiaj și anvelope pentru iarnă. Pentru comenzi online de peste 500 ron, ai 10% reducere, și 5 % reducere pentru comenzi de sub 500 ron. Transportul este gratuit la comenzi de peste 350 ron.

Iubitul meu este încântat de acest site, pentru că e mai greu să dai de
piese originale Ford pentru un model mai vechi. Din experiență, iubitul meu știe că doar piesele originale oferă mașinii siguranță și durabilitate. Cele second, una-două se strică și trebuie altele noi, așa că mai bine dăm un ban, dar știm că face :)

Păcat că nu locuim în București pentru că au și service Ford București și am fi putut merge la revizii.Nici nu vă spun că atunci când am avut probleme cu radiatorul, de abea am găsit un service unde am rezolvat problema,așa că dacă aveți un Ford și locuiți în București, nu ezitați să vă programați o revizie la numărul de telefon 0213149411 sau 0727056670

Iată de ce oferte aveți parte dacă alegeți SERVICE-UL ALTGRAD AUTO:

-pachet înlocuit antigel G12 Plus- 99 ron

-pachet înlocuit frână ATE-120 ron

-manoperă gratuita la pachetele de revizie complete achiziționate.

-manoperă gratuită la distribuții complete cu pompă apa marca Ford.

-poți plăti în 6 rate fără dobândă prin Card Avantaj sau Start BT

-manoperă gratuită la montaj acumulatori.

VOI DE UNDE CUMPĂRAȚI PIESE AUTO PENTRU MAȘINA VOASTRĂ?


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...