duminică, 22 noiembrie 2015

L-ai schimbat pe Ponta? Da, și trăiești brusc mai bine?

Nici nu mai știu de cât timp nu am mai postat articole personale. Poate pentru a masca dezamăgirea pe care o simt de ceva vreme,am preferat să scriu articole mai ,,impersonale,,. Dezamăgirea vine din așteptările prea mari pe care le am de la oameni, de la mine. În ciuda iureșului din sufletul meu, îmi dau seama că doar acasă alături de băiețelul și iubitul meu mă simt just fine.


Mă simt dezămăgită de cum stau lucrurile la serviciu, de răutatea oamenilor, de cât de ușor aruncăm vorbe strict pentru a face rău.

 Mă simt dezamăgită de cum stau lucrurile în România. Nu mă pricep la politică, nu simpatizez cu niciun partid politic, dar așa cum văd eu lucrurile, acesti tehnocrați sunt doar niște lupi în haine de oi. Sunt oameni puși politic, de același partid care mie,ca o amărâtă de bugetară mi-a luat din salariu, V-A LUAT DIN SALARII în anul 2010. Ce repede uită oamenii totul,ce repede au cerut schimbarea unui guvern care cel puțin mie și altor bugetari le-a mai întregit salariul, guvern care avea să îmi mai mărească salariul. SCHIMBARE, DRAGI ROMÂNI? Voi ați cerut asta, să vină aceeași oameni care fac parte din partidul care mie mi-a luat pâinea de la gură?În 2010, când tocmai născusem știți pe câți bani am stat eu acasă? 600 ron, căci BOC și ai lui Băsescu trebuiau să își facă averi pe seama mea, a ta, a tuturor. Dar, voi, românilor, voi nu vedeți asta.Vreți toți schimbare? Ce ați cerut?Ce ați realizat??? Vă spun eu, nimic, să ne rugăm să nu ne fie mai rău decât înainte. Am ajuns să mă simt o extraterestră în propria țară și să mă întreb ce se întâmplă cu oamenii care chipurile trăiesc în România? Voi în 2010 nu ați trăit aici? Voi în ultimii ani nu ați trăit aici?

Oamenii care au murit în Colectiv au murit din cauza lui Ponta și a Guvernului? NU!!Au murit și din cauza lui Iohannis și din cauza noastră, a tuturor.Pentru că noi, românii suntem buni la vorbe, dar la fapte, ba, pentru că noi vrem schimbari, dar nu ne schimbăm pe noi, trăim în mentalități învechite și ghidați de spiritul de turmă. Dacă unul a cerut demisia lui Ponta, păi toți au cerut demisia lui, dar oare cei care au ieșit în stradă nu s-au gândit o clipă: Stai, frate, că parcă Ponta a micșorat TVA-ul, stai că a dat 15% la sănătate, mai dă și la amărâții aia din învățământ ceva.. NU, NORMAL, spirit de turmă cât cuprinde.Iohannis de ce nu si-a dat demisia? Nu el ne promitea tara lucrului bine făcut? Când atâtia oameni au ars de vii acolo, nu era țara lui, nu erau oamenii lui, promisiunile lui sau pentru el asa arata tara lucrului bine facut? Nu și-a dat demisia, normal că nu si-a dat-o, cum să și-o dea, doar e asa cald scaunul la Cotroceni si salariul si relațiile atat de mari, că nu putea să faca asta...

Repet, nu fac propagandă politică, eu țin doar cu cei care mă lasă să trăiesc în țara mea,cu cei care în loc să îmi taie din salariul, încearcă să îl mai mărească..Tragicul eveniment din Colectiv a fost doar un pretext pentru ca alții să vină la putere, ca să se îmbogățească și ei, nu v-ați prins, nu? Ce credeți că tehnocraților le pasă brusc de noi, românii și o să trăim ca la Monte Carlo???Please!!!

NU AȚI SCHIMBAT FIX NIMIC, dragii mei români, din contră, sper ca noul guvern dacă nu îmi dă mărimea de salariu, măcar să nu îmi ia din el. Pentru că acești tehnocrați, sunt oamenii lui Iohannis și ai lui Băsescu, oamenii care în 2010 v-au tăiat din salarii.  Voi i-ați cerut, eu, nu!!! Chipurile s-au consultat cu strada, abureli, poate vă treziți și voi din visul că uite frate ce am făcut eu, am ieșit în stradă și l-am schimbat pe Ponta.OK, l-ai schimbat, dar ce ai schimbat în țara asta????Ai cumva salariul de 1000 de euro? Ai servicii medicale de calitate? Ai servicii sociale în favoarea ta? Învățământul e gratuit?Nu mai dai spaga?Brusc toate cluburile o să construiască cu materiale de calitate si o sa aibă toate avizele luate corect??? Când ai să schimbi toate acestea, românule care ai iesit in strada, atunci să spui că ai schimbat ceva in tara asta..

 Ai schimbat fix nimic in tara asta și tu,  ca om de rand tot în sărăcie stai, și esti marioneta clasei politice.

Și dacă tehnocrații se laudă cu atata cinste, le propun să trăiască din 1000 ron lunar, salariul meu dupa 10 ani de munca si facultate terminata, dintre care să plătească 300 ron rata pentru casă, restul întreținere, telefon, grădiniță și să mai și mănânce.


SĂ TRĂIȚI BINE ÎN TARA LUCRULUI BINE FĂCUT!
AȚI VRUT SCHIMBARE??? BUCURAȚI-VĂ CÂT MAI PUTEȚI PÂNĂ NU ÎNCEP TĂIERILE SALARIALE!!!


7 comentarii :

  1. Revolta ta e justificata, insa scaderea TVA si marirea salariilor au destabilizat bugetul de stat in alte locuri (bani ar fi, desigur, dar stim cu totii conditia de baza: sa fie cheltuiti dupa realele necesitati si nu dupa interese - dar cum ii obligam?)… Economic vorbind, unele masuri luate de Ponta au fost strict populiste. Se zice ca “pe vremea lui” s-a ajuns la crestere economica Cine are curiozitatea sa arunce o privire asupra bugetului de stat va intelege ca, de fapt, incasarile au fost cam la fel, doar ca au fost mai putine cheltuieli - ceea ce nu inseamna crestere economica reala, care sa se rasfranga asupra societatii…
    Atunci le-a fost bine unora, inainte altora, acum, probabil, vor fi altii multumiti - nu pot fi satisfacute toate dorintele, toate necesitatile… Raul are radacini mult prea adanci pentru ca cineva sa-l poata smulge in numai 4 (respectiv 5 ani de mandat). Si acum au venit unii cu alta idee: primarii sa nu mai aiba dreptul la mai mult de doua mandate - ceea ce e o prostie, din punctul meu de vedere, pentru ca sunt primari, mai ales in comune si in orasele, unde chiar s-au straduit si au realizat ceva pentru binele comunitatii or, e absurd sa schimb un om despre care am dovada ca e implicat cu unul pe care trebuie sa-l cred pe cuvant…
    Cat despre mita… Cine nu da are de suferit (mai ales cand e vorba despre medici), dar fara sa spargem oua nu putem face omleta; fiecare isi spune: sa se faca asta, dar multi dau inapoi pe motiv ca nu-si permit, pentru ca… sau pentru ca… Adica, sa scoata altii castanele din foc…
    Marirea salariului minim pe economie aduce, intotdeauna, un nou val de someri, pentru ca productivitatea e aceeasi, incasarile la fel, dar cheltuielile cresc pentru angajatori - cui ii convine sa se agite pentru a ramane cu un profit infim? Si cea mai mare economie se face cu salariile care nu mai trebuie platite, ceea ce duce mai multi oameni in somaj (bani din bugetul de stat, care ar putea fi cheltuiti pentru altceva), apoi… acesti oameni raman fara surse de venit si se milogesc pentru ajutoare sociale, ajutoare care se dau numai in anumite conditii.
    E un cerc vicios din care chiar nu-mi imaginez cum s-ar putea iesi, iar faptul ca politicienii de la varf se schimba nu are efect in structurile locale, la nivel institutional mai mic, la nivelul societatii… :(
    Am, asa, o impresie :) ... pesimista, ca vor creste preturile pe ici-colo, la utilitati in principal, ceea ce va conduce la scumpiri in lant... Sper sa ma insel. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miscari populiste, nepopuliste, macar s-a incercat schimbarea in bine, din pacate cu acest nou guvern nu vad lucrurile in bine. Sper sa ma insel, totusi.

      Ștergere
    2. speri degeaba Ella....deja incepe calvarul fara sfarsit...si pentru Diana ...chiar daca par a gandi simplist....tot nu pot intelege de ce o tara saraca sa aiba tva 24 % , produse printre cele mai scumpe..( si ma refer la cele bazice chiar )taxe si impozite , CAS, printre cele mai mari din Europa, salarii printre cele mai mici din Europa,...si cheltuieli aproape egale cu cei din vest...paradox sau furaciune dusa la maxim ??? :P:P

      Ștergere
  2. Un articol la obiect..iti dau dreptate..chiar ai dreptate cu ceea ce scri

    RăspundețiȘtergere
  3. Cresterea salariilor profesorilor nu este deloc o masura populista, ci una absolut necesara. E inuman sa fii nevoit sa traiesti cu 1000 de lei lunar. M-a uns pe suflet articolul tau curajos. Felicitari ca ai spus lucrurilor pe nume.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu doar profesorii au nevoie de salarii decente, ci toti romanii. Multumesc, ma bucur ca mai sunt oameni care rezoneaza cu mine.

      Ștergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...