vineri, 20 noiembrie 2015

Choies Black Friday

Luna aceasta toate magazinele oferă tot felul de reduceri la produse de Black Friday. Mi-am cumpărat un frigider, pentru că aveam unul foarte mic, l-am dat la schimb prin programul buy back si eu zic că l-am cumpărat la un preț bun.Nu doar magazinele de electronice au Black Friday la mii de produse, dar si site-urile de haine online oferă haine la prețuri foarte bune.


Choies este un site online care are black Friday la tot felul de haine.

Mai jos vă prezint hainele care mi-au făcut mie cu ochiul de pe site-ul choies.

Bluza de mai jos o am și eu, e superbă, v-o recomand cu încredere, mai ales că e la un preț foarte mic.
LINK


O rochie de iarnă, într-o culoare pe gustul meu.

LINK


O fustă simpatică în non-culori.
LINK


Un cardigan călduros pentru iarnă.

LINK


Această bluză asimetrică îmi place mult, o găsiți și pe alte culori.

LINK


Mi s-a părut tare simpatică și această bluză.
LINK


O astfel de geacă e mai mult decât necesară iarna.
LINK

Chiar dacă e toamna, această rochie e la un pret foarte bun 7.90$, puteți să v-o luați, să o purtați la vară.O am și eu, este dintr-un material subțire, dar perfectă pentru vară.
LINK


Mi-a plăcut și acest poncho tricotat.
LINK


Vestele de blană sunt foarte ,,purtabile iarna'', îmi plac și mie foarte mult
LINK


Puloverele în diferite culori sunt și ele un must have al iernii.
LINK

DACĂ V-AU PLĂCUT ALEGERILE MELE, puteți vedea toate hainele aflate la promoție dând click pe imaginea de mai jos.





3 comentarii :

  1. Exceptand fusta in dungi toate celelalte imi plac si mie, mult.
    Spor la cumparaturi. :) Sau... vorbeste cu Mos Craciun. ;)
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate sunt drăguțe!
    Weekend minunat,Ella!
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmm, bluza cu bufnicioara și vesta de blană... Ale mele sunt! Plec la Choies! (De ce nu pui la început un link spre site/home?)

    Te pup, weekend plăcut și merci pentru informații!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...