marți, 8 septembrie 2015

Wholesalebuying wishlist

Cum toamna a venit pe nepusă masă, în timp ce noi încă visam la zile însorite, e musai să scoatem hainele de toamnă de la naftalină sau eventual să ne cumpărăm altele noi.

Am găsit zilele acestea un site de haine online cu prețuri foarte mici.Singurul inconvenient este transportul care se calculează în dreptul fiecărui produs, puteți vedea costul estimativ la Estimated Shipping Fee,însă am mai comandat de pe astfel de site-uri și cu 20$ incluzând și transportul îți iei 2, 3 sau mai multe produse, în conditiile în care o bluză o găsiți și la 3$ sau mai puțin.Vă recomand să comandați de 20-30$ și o să vedeți că transportul nu ajunge atât de mult. La articole de încălțăminte și genți, transportul este mai scump pentru că se calculează pe kilogram.

Acestea fiind spuse, vă prezint câteva haine care mi-au plăcut de pe site-ul Wholesalebuying.com


1. O rochie de denim/A denim dress

-lejeră,practică. o rochie de denim te scoate din incurcătură când nu știi în ce să te îmbraci.



2.O GEACA COLORATA/A COLORFUL COAT
- potrivită pentru zile friguroase de toamna sau și iarnă.Mie îmi place cea roșie, voua?

3. UN SACOU/A JACKET

Îmi place acest sacou, e tare drăguț, îl găsiți și pe alte variante de culori.

5.O FUSTA ROȘIE/A RED SKIRT

O fustă roșie potrivită pentru office și chiar și pentru un outfit casual.

6. O BLUZĂ/A NICE BLOUSE

Un model delicat și sexy, o bluză tare interesantă și feminină.

7. PANTALONI/PANTS

Nici nu știu ce culoare să aleg toți sunt frumoși.

8.O ROCHIE DE OCAZIE/A MAXI GORGEOUS DRESS
-pentru seri speciale.

9. O BLUZĂ CHIC/A CHIC BLOUSE

Ideală pentru blugi.Îmi place modelul floral.
CLICK AICI/HERE

VĂ PLAC HAINELE DE PE ACEST SITE?


Un comentariu :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...