vineri, 4 septembrie 2015

Ulei hidratant Argan Plus Farmec- review

Hello ladies, nu știu cum sunteți voi, dar la mine începutul lunii septembrie este echivalentul unei perioade plină de evenimente.

Vara a trecut și cred că ați observat cum părul după o lungă expunere la soare poate deveni friabil, tern, uscat.

Din gama uleiuri hidratante pentru păr, am mai folosit ceva de la Avon, dar nu am fost extrem de mulțumită, îmi lăsa părul uleios, așa că am fost tare curioasă de uleiul hidratant de la Farmec din gama Argan Plus. Îmi doream un produs care să îmi hidrateze părul, dar în același timp să ii dea strălucire.

Descrierea oficială Uleiul de Argan se obţine prin presarea fructelor arborelui Argania Spinosa, un copac din Maroc. De secole, marocanii au folosit uleiul de argan pentru îngrijirea pielii, a părului şi în dieta lor cotidiană.
Special conceput pentru a disciplina firele de păr rebele, uleiul hidratant leave-in aduce un plus de strălucire şi luminozitate părului. Beneficiile uleiului de argan asupra părului sunt multiple: previne despicarea firelor de păr, repară părul deteriorat, hidratează părul uscat şi friabil, îi redă strălucirea şi elasticitatea.

Se aplică 2-3 picături în palmă și se distribuie pe părul uscat. 

Părerea mea: Are un miros tare plăcut, un miros dulce, o combinație de vanilie, cocos cu migdale. Faptul că are pulverizator, e un lucru foarte bun, căci permite o dozare foarte bună a uleiului pe păr. Nu se clătește părul după aplicarea uleiului, căci este un ulei hidratant leave-in.

În perioada când l-am folosit am renunțat la balsamul de păr, pentru că am vrut să văd exact felul în care acționează asupra părului meu nedomolit de balsam. Am părul gras, destul de des aș putea spune, așa că să știți că eu am pus în palmă mai mult de 3 picături, și l-am aplicat pe părul uscat, de regulă dimineața, sau înainte să plec undeva. Chiar face ceea ce se scrie pe ambalaj, îi aduce o strălucire deosebită părului. În plus, domolește părul rebel și mi-a plăcut că după aplicare părul arată aranjat și hidratat. Eu l-am folosit zilnic.
*lista de ingrediente

M-am temut că mi se va îngrășa părul și că vă trebui să îl spăl mai des, nu s-a întâmplat așa, de regulă îl spăl la 5 zile, vara cam la 3 zile. Mi-a plăcut că intră foarte repede în păr, nu lasă părul uleios, din contră îi dă strălucire, și să vă mai spun un secret, îi dă și un parfum discret, de vanilie. Acest ulei hidratant, din punctul meu de vedere, este un produs 2 in 1: 
1. produs care poate fi folosit cu succes ca produs de styling, căci aranjează părul, dându-i un look deosebit, și 
2. un produs de îngrijire a părului, deoarece îl hidratează,repară firele despicate. 

Referitor la căderea părului, nu am observat să cadă fire de păr, dar am convingerea că folosit constant, va avea un efect benefic și asupra căderii părului, căci arganul este cunoscut pentru efectul său în problemele de cădere a părului.

Uleiul hidratant din Gama Argan Plus îl găsiți pe site-ul Farmec, la prețul de 24,52 ron sau în magazinele de profil.

Nu îi găsesc defecte, drept pentru care dacă vreți un produs care dea strălucire părului, dar în acelați timp să îl hidrateze, vă recomand acest produs.



3 comentarii :

  1. Si aici toata lumea foloseste argan oil pentru par si piele. Imi place mult! Iti urez un weekend superb! Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc si eu produsele Farmec sunt de calitate si foarte bune.Nu am incercat acest ulei, foarte interesant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am cumpărat azi 2 martie 2021 sper sa nu fiu dezamăgită Sunt blonda și parul chiar are nevoie de asa ulei, sper ca Farmec din 2021 sa nu ma dezamăgească! Vouă fetele multă sănătate și un par frumos!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...