sâmbătă, 5 septembrie 2015

Reduceri la haine de toamna

Salutare, dragele mele! Săptămâna aceasta am început serviciul. gata cu vacanța, așa că am fost destul de ocupată.Nu mă plâng, căci până la urmă, îmi place ceea ce fac.

Vremea a fost destul de frumoasă la începutul lunii septembrie, cam cald, ce-i drept, dar cu siguranță toamna nu se va lăsa așteptată prea mult timp. Vine vremea trenchiurilor, a sacourilor, a hainelor de toamnă.

Mi-a plăcut acest trench roșu asimetric de pe site-ul Shein.com, iar prețul este destul de accesibil în jur de 80 ron.






Dacă tot suntem oficial în sezonul de toamnă, vă prezint câteva haine de toamnă, la prețuri promoționale.

Un sacou colorat, îmi amintește de motivele tradiționale pe care le vedem și pe ia românească.




O rochie simplă, dar totuși de efect, prin imprimeul abstract din partea de jos. Lungimea este OK, așa că se poate lua și la serviciu.

Albastrul îmi place mult, mă prinde foarte bine, așa că vă arăt și această rochie.

Pentru zile ploioase, o pereche de ghete cochete ne va scoate din încurcătură, îmi place culoarea și faptul că par foarte comode.



Închei cu o piesă vestiementară lejeră, chiar mi-ar plăcea o astfel de salopetă pe care să o port în timpul liber, când ies cu băiețelul meu în parc.



La Shein.com sunt multe reduceri la începutul toamnei, pentru oferta completă, dați un click pe imaginea de mai jos.



Fall In Love With Fall Fashion!

Welcome Autumn With A New Style!

33% OFF Over US$58    Code:ff33
      
35% OFF Over US$108   Code:ff35

Ends: September/7






2 comentarii :

  1. Frumoasa selectie, imi place sacoul colorat...chiar pare cu motive populare romanesti :)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Botinele si a doua jacheta mi-au atras atentia. :) Te pup!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...