sâmbătă, 19 septembrie 2015

Un mic jurnal

Salutare, dragele mele, ce faceți?

O dată cu venirea toamnei sunt și eu ușor nostalgică, mai ales că peste 3 zile, e și ziua mea.



Nu știu când au trecut atâția ani, dar au trecut cu bune și cu rele.Multumesc Celui de Sus, că a făcut ordine în viața mea, că a făcut posibile atâtea lucruri în viața mea, că am o familie minunată,că suntem sănătoși!

Am început serviciul și sunt puțin în urmă cu blogul, cu toate documentele pentru work, ce să mai vorbesc de citit bloguri și lăsat comentarii? Încet, încet, voi rezolva toate aceste mici chestiuni, și voi reveni mai activă în plan bloggosferic.

O săptămână minunata vă doresc!

Închei cu un mic citat!





4 comentarii :

  1. Sanatate si voie buna iti doresc si eu!
    Cu bloggul nu e nimeni in urma,nu-i concurs si asta-i si frumusetea,cand e timp te intalnesti,chiar daca doar virtual,cu oameni frumosi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu prea am reusit sa trec prin vizita pe la bloggeri. Iti transmit si eu la multi ani, in caz ca nu voi mai reusi sa trec pe aici pana la ziua ta. Sa ai parte doar de fericire iar dorintele sa ti se indeplineasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Timpul trece atat de repede si noi odata cu el :)) La multi ani frumosi! Liuba x

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...