miercuri, 29 iulie 2015

My wishlist from Romwe.com

Dragele mele, azi aș vrea să vă prezint câteva haine de la Romwe.com.Poate unele dintre voi cunoașteți acest site.Este un site online  unde găsiți haine și accesorii la prețuri accesibile. Urmăresc de mult timp acest site și admir hainele lor care sunt foarte frumoase


Mi-a plăcut mult această rochie, funda din față o face atât de adorabilă.





Nu știu care este stilul vostru, dar mie îmi plac rochiile, această rochie midi, gen vintage este superbă



Salopetele sunt la mare căutare în vara aceasta, având în vedere că sunt extrem de confortabile.Salopeta de mai jos este din sifon, un material subțire,ideal pentru căldura de afară.



O rochie mini perfectă pentru ieșiri în oraș.



Un top floral care merge de minune cu o fustă sau pantaloni scurți




Pe site, am descoperit această bluză, care seamănă foarte bine cu o ie românească.

Fustele midi sunt foarte elegante ți se potrivesc oricărei siluete.Fusta de mai jos având un model floral, cu siguranță este o piesă de rezistență ideală pentru vară.
In final, o rochie neagra, e superba,asa-i?


VĂ PLAC HAINELE ALESE DE MINE? 
Care este preferata voastră?


3 comentarii :

  1. Toate arata bine (cu poliesterul, insa, nu ma impac). Cel mai mult imi place fusta cu motiv floral.

    RăspundețiȘtergere
  2. Great wishlist!!

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...