miercuri, 1 iulie 2015

Bijuterii noi de pe BornPrettyStore

Dragele mele, azi aș vrea să vă prezint 2 bijuterii care pe mine m-au încântat de când le-am văzut pe site-ul bornprettystore.com


Este vorba de un colier superb și o brățară.


AM PURTAT/I WORE:







Colierul a costat 1,99$, și mi-a plăcut mult, căci este colorat,exact pe gustul meu. În plus îl găsiți și pe varianta alb-negru. Calitatea este OK, îmi place că o să îl pot purta și la o rochie,dar și cu o bluză așa cum vedeți în imaginile de mai jos. 



Pe site-ul bornprettystore.com sunt bijuterii foarte frumoase, începând cu prețuri de la 0,99$, găsiți tot felul de accesorii pe toate gusturile, și cel mai important au prețuri foarte mici și TRANSPORT GRATUIT!!!!FREE SHIPPING WORLDWIDE!

E printre puținele site-uri străine care au prețuri atât de mici la bijuterii, căci aceleași bijuterii pe alte site-uri le găsiți la prețuri duble, ba chiar triple, iar chestia cu transportul gratuit m-a cucerit definitiv.

Ați observat și brățara? Îmi place la nebunie, mai ales că are mesaje care mă inspiră. Believe/Crede în visele tale și vei ajunge acolo unde îți doreși. Iubește/LOVE, Elefantul care e aducător de noroc și semnul de infinit care mă duce cu gândul că cerul este limita!

O port cu drag de când am primit-o, pentru că mi se pare o brătara care te încarcă parcă cu energie pozitivă.


PREȚUL BRĂȚARII este mai mult decât modic: 2,99 dolari.


TRANSPORTUL ESTE GRATUIT, INDIFERENT DE VALOAREA COMANDATĂ, și mai am o surpriză pentru voi. INTRODUCEȚI CODUL ARUT10 ori de câte ori comandați de pe site-ul bornprettystore.com și beneficiați de o reducere de 10%. PUTEȚI FOLOSI CODUL ORI DE CÂTE ORI VREȚI. Produsele au venit de data aceasta foarte repede, în mai puțin de 3 săptămâni.



VĂ PLAC BIJUTERIILE MELE?




6 comentarii :

  1. Imi plac teribil, mai ales culoarea roz, eu n-am bijuterii cu roz chiar deloc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase as purta cu mare drag aceste minunatii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, imi plac bijuteriile tale! :) In special bratara!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase sunt. Imi place mult colierul!

    RăspundețiȘtergere
  5. So nice. Ce faina e bratarica, vreau si eu!

    RăspundețiȘtergere
  6. este superb colierul!!! sa le porti cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...