miercuri, 29 iulie 2015

SheIn, shine out!

Hello, my dear ladies!V-am familiarizat cu site-ul SheInsider, un site de haine și accesorii online la prețuri accesibile.Eu mi-am comandat ceva hăinuțe de pe acest site prin programul de puncte, și pot spune că hainele sunt OK, din punct de vedere calitativ. SheInsider a devenit între timp SheIn.com. Același site, dar cu o mică schimbare de nume și mai multe promoții și haine frumoase.

Sunt multe reduceri pe site. Mie cel mai mult îmi plac rochiile, de aceea dacă vreți să vedeți oferta completă puteți da un click aici/here
here


Pe shein găsiți chiar și accesorii, dar și topuri foarte frumoase. Click aici/click here

here



Cu Shein puteți câștiga bani de buzunar, prin programul SheIn Publisher.Eu am câștigat 150 de dolari prin acest program. Nu sunt bani mulți, dar pentru cei care au timp e o modalitate simplă de a-și spori veniturile sau de a-și cumpăra haine. Lunar, ei au promoții la care trebuie să scrieți articole prin care să promovați hainele lor. Nu orice postare trece, căci trebuie să strângeți și clickuri pe linkurile voastre de afiliat, dar pentru orice postare neaprobată primiți 500 de puncte shein adică 5 dolari din care vă puteți cumpăra haine.Dacă vă aproba o postare, veți primi 15$, banii îi puteți retrage după ce strângeți 50 $.



Vă doresc o zi frumoasa!



Un comentariu :

  1. Ella, scumpo esti minunata si iti multumesc pentru aceste detalii. Eu nu am stiut de acest site, insa am aflat de la tine si sa stii ca am vazut ceva rochite foarte frumoase si o sa incerc sa imi comnad ceva. Te pup scump si iti urez o zi frumoasa de joi :) Liuba x

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...