luni, 27 iulie 2015

Bluze fara maneci la preturi deosebite

Hello,fete dragi!  Nu știu cum sunteți voi, dar eu mă topesc de căldură. Sper ca în curând să scăpam de această perioadă caniculară, ce cred că ne creează tuturor o stare de nervozitate și indispoziție.

Cum sunt în concediu, am destul de timp pentru navigat online. Cred că singurul meu viciu este navigatul online și acest mic blogg, unde găsesc o adevărată oază de liniște.

Cel mai mult îmi place să pierd timpul navigând pe site-urile online de haine, nu neapărat să cumpăr, căci nu îmi permit tot timpul să cumpăr haine, dar cel puțin pot vedea, admira și compara prețuri.

În materie de haine, îmi doresc o bluză cu buline.Știu o să râdeți, dar eu buline nu prea am, nu am decât o fustă cu buline, și am admirat mereu hainele cu acest model.

Pe site-ul depozituldelenjerie.ro am găsit o bluza cu buline foarte faină. 
Bluza Avaro este dintr-un material subțire numit chiffon sau sifon, dar este un material perfect pentru vară. Eu mai am bluze din acest material și m-am declarat mulțumită.  O puteți găsi și în alte variante de culori, cred că aș alege-o pe cea roz,de fapt toate sunt frumoase. O astfel de bluză se potrivește de minune cu o pereche de pantaloni lungi sau scurți și chiar cu o fustă atât pentru ținute casual, dar și elegante.

Pe același site, am mai văzut o bluză foarte elegantă.O vedeți în imaginea de mai jos. Este o bluză perfectă pentru birou, sau pentru o ieșire la un restaurant elegant. O găsiți și pe alte variante de culori: bej și ecru.


Pe site, găsiți multe bluze fără mâneci, dacă vă creați cont pe site, beneficiați de o reducere de 5%



Un comentariu :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...