joi, 28 ianuarie 2016

Tinute casual cu rochii

Îmi plac rochiile, le port cu mare plăcere chiar și iarna cu un dres mai gros, pentru că mi se pare că pun în evidență femininitatea și senzualitatea oricărei femei. Desigur, sunt și zile când mă îmbrac în jeanși sau pantaloni, pentru că prefer ținute mai comode, dar cred că și rochiile pot crea outfituri lejere. Cred că avantajului unei rochii e faptul că poate fi accesorizată fie cu o pereche de pantofi eleganți sau de ce nu o pereche de pantofi casual.


Când am văzut această rochie bleo, gândul meu a fugit automat la o zi de primăvară cu un cer senin și un soare blând. Chiar dacă este o rochie ce poate fi cu ușurință purtată cu o pereche de pantofi albi cu toc, eu mă imaginez în această rochie și fiind încălțată cu niște balerini ușori sau chiar niște teneși albi. Se închide la spate cu fermoar.



O altă rochie casual este și această rochie bordo, cu două buzunare laterale. Acest model mă duce cu gândul la perioada când erau la modă astfel de rochii ușor evazate în partea de sus. La spate, nu se închide cu fermoar ci cu un nasture. Pentru a afla mai multe detalii despre rochia retro, dați un click pe imaginea de mai jos.




Sper că vă plac rochiile prezentate de mine! 

Să aveți mereu primăvara în suflet!

Închei cu un citat care mi-a plăcut foarte mult: ,,Acolo unde este o rochie, este și o femeie. Dacă nu există femeie, nu există rochie.'' Coco Chanel


2 comentarii :

  1. Îmi plac mult amândouă rochițele, abia aștept să vină primăvara și sper să pot să îmi cumpăr și eu niște rochițe :D:D:D

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...