duminică, 17 ianuarie 2016

Balsam de buze cu aloe vera TIS-review

În anotimpul rece, tenul nostru are nevoie de o protecție ridicată împotriva frigului de afară, la fel ca și buzele noastre.

Cum am avut drum la farmacie pentru a cumpăra câteva medicamente, mi-a sărit în ochi un lipstick TIS Farmaceutic. Știam că această firmă produce medicamente, așa că eu cum aveam nevoie de un balsam de buze, nu am mai stat pe gânduri și l-am cumpărat.



Preț: 8 RON

CE SPUN EI: Datorită extractelor naturale din compoziție (Aloe vera, coada șoricelului, viță de vie, merișor și lemn dulce), Lipstick-ul cu Aloe vera are acțiune puternic hidratantă și tonică asupra buzelor. Se recomandă utilizarea sa în cazul buzelor uscate și crăpate.
După aplicare, nu lasă senzație de gras, are aromă plăcută, caracteristică extractelor din plante și gust ușor dulce.
Nu conține coloranți și conservanți sintetici! Conține: extracte naturale și uleiuri naturale (Aloe vera, coada șoricelului, viță de vie, merișor și lemn dulce, sâmburi de struguri, morcov), unt de cacao, ceara de albine, ulei de ricin.

Părerea mea:
Are o culoare galbenă, care nu se cunoaște la contactul cu pielea. Miros plăcut, discret.

Îl folosesc de 2 săptămâni. Îmi place mult că este foarte hidratant fără să lase buzele încărcate sau lipicioase. Senzația de hidratare se menține mult timp timp de vreo 2-3 ore. Mirosul este discret de aloe, nu se simte niciun gust pe buze, este insesizabil. 

Este un produs ideal pentru sezonul rece pentru că mi-a reparat buzele crăpate, îl folosesc de multe ori înainte de a aplica rujul. Având în vedere că nu conține coloranți și conservanți sintetici, este un balsam care își merită banii. Mai mereu am senzația de buze uscate, așa că acest balsam sau lipstick este ideal. Îl port tot timpul după mine și îl aplic la nevoie.


Îl găsiți online, în farmacii și în plafare. 


Voi l-ați folosit?


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...