vineri, 29 ianuarie 2016

Câștiga bani online cu Shein

Să câștigi bani în mediul online, nu e tot timpul ușor așa cum lasă unii să pară. Eu am descoperit o bună modalitate de a-mi rotunji veniturile cu programul Shein Publisher.


Ce trebuie să faci pentru asta?

1. Să ai un blog.

2. Să îți faci un cont pe Shein.com în secțiunea Shein Publisher Program- link de înscriere

3. După activarea contului vei primi un cod de afiliat gen ? aff....etc pe care trebuie să îl adaugi la sfârșitul oricărui link care duce spre site-ul lor ca al meu de exemplu http://www.shein.com/publisher-program-a-454.html?aff_id=1536  În acest fel ei, vor vedea clickurile pe care le aduci site-ului lor, și dacă faci și vânzări, ai un comision de 10% din vânzări.

4. Lunar, ei au diferite campanii.Toate acestea le vezi în secțiunea Promotions. Tu, trebuie să scrii pentru ei, promovând hainele pe care ei le au în promotie, apoi adaugi articolul tău la Submit Links.

Câți bani primești din promovarea unui articol?

1. Poți primi 15 $ pentru fiecare articol aprobat. Dacă articolul este refuzat din diferite motive primești 500 de puncte Shein 5 dolari pe care îi poți folosi să își iei haine. Adică, oricum ieși în câștig.

Până acum am câștigat 264.81$ de la ei. Îi transferă ei pe data de 20 ale lunii în contul tău de Paypal, atunci când atingi pragul de 50 de dolari.



Câteva secrete despre Shein:

- În tot timpul de când scriu pentru Shein, am descoperit că nu orice articol trece.  Trebuie să strângi clickuri zilnic cât durează campania lor. Situația clickurilor o vezi la Trends. Uneori chiar și așa, nu primești cei 15 $. Am observat că aprobă o postare din 3 sau 4, probabil sunt destul de multe fete implicate în acest program, dar eu sunt mulțumită pentru că îmi mai fac un ban de buzunar din când în când.

Sigur plătesc, sunt serioși, ceea ce este foarte important. E puțin de muncă, însă un câștig în plus contează.

Mai jos vă prezint câteva haine de pe site-ul lor.


Black Long Sleeve Floral Dress

Blue Short Sleeve Sheer Mesh Hollow Dress

Multicolour Round Neck Long Sleeve Hibiscus Perfect Floral Maxi Dress

Red Sleeveless Backless Mesh Maxi Dress

White Sleeveless Asymmetric Hem Flare Dress

Sleeveless Florals Patterned Flare Frocks Dress




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...