miercuri, 27 ianuarie 2016

Primul meu ceas

Sună ciudat titlul, dar nu am purtat ceas decât prin liceu sau generală, nu am fost niciodată fană, dar am avut ocazia să îmi iau unul de pe site-ul Wholesalebuying.


Ceasul este foarte frumos și practic, încă nu am apucat să îi iau baterii, tot timpul sunt pe fugă, încât nu am timp suficient pentru toate lucrurile propuse.

Nu regret alegerea făcută, îmi place ceasul, iar la prețul mic pe care îl are de 2.77$ vi-l recomand cu mare drag. Eu am ales varianta roșie, dar pe site îl mai găsiți pe alte 3 culori: negru, alb și maro.



M-a încântat faptul că deși am o mână destul de micuță, are suficiente găuri la curea și nu mai e nevoie să merg să rezolv această problemă.










VĂ MULȚUMESC PENTRU VIZITĂ!

THANKS FOR STOPPING BY!


4 comentarii :

  1. Foarte chic arata ceasul pentru pretul care-l are :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu unul identic, doar cureaua e roz. Eu l-am primit de la un magazin de la noi, dar la fel ca si tie, imi place la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place ceasul! Este tare dragit si interesant si in plus ieftin

    RăspundețiȘtergere
  4. Arată vesel! Cred că te simți foarte bine cu el la mână! Să-l porți sănătoasă!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...