sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Have a new Shein look in 2016

Dragele mele, la început de an, ne facem multe planuri, ne stabilim noi priorități, încercând să facem mult mai multe pentru noi față de anul precedent.
Luna ianuarie a anului 2016 începe cu sezonul reducerilor la multe magazine online. Shein.com este unul dintre acestea. La cumpărături de peste 59$, aveți o reducere de 45% folosind codul S45.


Have a new look in new year.

Keep Your Head in the fashion game.

Take 45% OFF Over US$59  Code:S45

Ends: January/13


Dacă tot ne facem planuri, putem să ne înnoim și garderoba, nu? Doar de multe ori, o haină nouă ne schimbă automat starea de spirit.
M-am uitat și eu la hainele aflate la reducere din această campanie și vă prezint ce mi-a plăcut mie.

1. O ROCHIE ÎN NON-CULORI/ A BLACK AND WHITE DRESS


Recunosc că m-a atras combinația de non-culori la această rochie.


Black White Striped Three Quarter Length Sleeve Stripe Dress




 Niciodată nu ești prea bătrân pentru a te îmbraca cât mai vesel.
Grey Black Long Sleeve Mickey Hooded Sweatshirt




De când spun că îmi iau o bluză din material de blugi....nici eu nu mai știu. Neapărat trebuie să fac o comandă.
Light Blue Lapel Long Sleeve Boyfriend Trends Jean Swish Bleached Denim Blouse



O bluză simplă, elegantă, perfectă pentru birou.

White Long Sleeve Bow Embellished Blouse



Mi s-a părut destul de faină această bluză, ușor copilărească, dar totuși feminină.
Pink Round Neck Long Sleeve Bow Loose Blouse

Nu am avut niciodată pantaloni din piele, chiar aș fi curioasă cum sunt.
Black PU Leather Slim Pant



Mi-a plăcut modelul cu dantelă, este foarte feminin.

Lace Paneled Mohair White Sweater



Nu prea am haine in carouri, dar această rochie chiar e frumoasă.
Red Long Sleeve Informal Lapel Grid Plaid Dress


HAVE A NICE SHOPPING DAY!


Un comentariu :

  1. De reducerile masive din ianuarie as vrea sa pot profita si eu. :D Din lista ta mi-au cazut ochii pe cele doua bluzite super dragalase, cea eleganta pentru birou si cea usor copilareasca, dar feminina. :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...