joi, 25 iunie 2015

Samsung Galaxy S6 pentru mămici moderne

Îmi plac călătoriile, sunt cele mai frumoase ocazii de a te încărca cu energie și de a descoperi lumea în care trăim.De cele mai multe ori ne redescoperim pe noi, și uite așa aflăm că se ascund forțe nebănuite într-un corp atât de efemer.

La fel se întâmplă și cu Samsung Galaxy S6, un aparat atât de mic ascunde forțe nebănuite. Mi-aș dori un astfel de smartphone, căci l-aș folosi în primul rând pentru fotografiat, în afară de scopul principal al unui telefon, acela de a comunica cu lumea :)  De multe ori, uit să iau după mine camera digitală, dar cu Samsung Galaxy S6 am și smartphone,dar am și camera foto într-un singur gadget. 

Galaxy S6 are o camera foto de 16 MP. Poți intra rapid în meniul camerei foto printr-o dublă apăsare a butonului Home în doar 0,5 secunde.Fiind pasionată de fotografie, cu o astfel de cameră, fotografiile vor fi clare, pot alege chiar și modul PRO, care îmi oferă acces la setările unui aparat foto digital.Poți seta modul Auto, însă dacă vrei să îți alegi propriile setări privind balansul de alb, sensibilitatea ISO alegi modul Pro. Se pot adăuga efecte de genul Cartoon,Vintage, iar după aceea poți modifica pozele direct pe telefon cu o aplicație specială. Având un copil mic, amintirile sunt de neprețuit, poți poza chiar și în rafală năzbâtiile celui mic.Astfel, voi avea la îndemână secretul meu pentru a fotografia momentele frumoase petrecute alături de băiețelul meu.


Culorile sunt vii,clare și sunt destul de detaliate așa cum puteți vedea mai sus. Pentru un smartphone, calitatea imaginilor este deosebita. Acesta este principalul motiv pentru care mi-aș dori un smartphone Samsung,iar după toate review-urile pe care le-am citit, Galaxy S6 este pe lista mea de dorințe pentru Moș Crăciun.Aveți aici un Review Galaxy S6 edge dacă vreți să aflați mai multe detalii despre acest gadget.

Samsung Galaxy S6 l-aș mai folosi și bineînțeles pentru navigat pe net.Având în vedere că petrec mult timp cu băiețelul meu prin parc, de multe ori mă plictisesc și îmi place să citesc știri, să citesc blogosfera, dar telefonul meu nu este atât de performant și în plus am surpriza să mi se termine bateria foarte repede. Samsung S6 are însă funcția Fast Charge care îți oferă 4 ore de navigat pe net, după doar 10 minute de încarcare a bateriei. În plus, dacă activezi modul Ultra Power Saving Mode, poți folosi smartphone-ul până la 2 zile, chiar dacă mai ai doar 37% din baterie. Copil fericit în parc, mămică și mai fericită căci aș mai avea și eu timp pentru lucrurile care îmi plac navigatul pe net. 


VOI PENTRU CE AȚI FOLOSI UN GALAXY S6?


2 comentarii :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...