joi, 18 iunie 2015

Dresslink.com wishlist

Vara a venit, așa că fiecare se gândește la vacanță, la mare, la soare. Nici eu nu fac abstracție de la aceste gânduri, căci eu sunt mare iubitoare de apă. Mă împac și cu soarele, așa că sper ca vara aceasta să fiu liberă la mare, vorba melodiei :))


Am devenit o mare fană a hainelor DRESSLINK.COM, pentru că au prețuri foarte mici, în comparație cu alte site-uri.Transportul nu e gratuit, însă prețurile mici la haine compensează într-un fel transportul.


Dacă e vară, e musai să alegem haine vaporoase, lejere și colorate. Mai jos aveți un wishlist cu hainele mele preferate de pe site.

Costumele de baie sunt un must have desigur pentru cele care iubesc apa și soarele și vor să arate bine la piscină.Pe site sunt multe modele, aveți de unde alege.
HERE


Pantalonii scurți sunt pe multe variante de culori și modele.
HERE

Salopetele mi se par cele mai răcoroase și confortabile haine de purtat vara.
HERE


Mi-au plăcut și aceste fuste pentru plajă. 
HERE
Să nu uităm rochiile vaporoase, lungi sau scurte perfecte pentru ieșiri în oraș.
HERE



VĂ PLAC HAINELE ALESE DE MINE? 







2 comentarii :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...