miercuri, 3 iunie 2015

Mici cumpărături

Salutare, dragele mele!Postarea aceasta se cere de mult timp scrisă, doar că nu prea am avut determinarea necesară, cred că aștept concediul și oboseala din acest an își spune cuvântul.
Pentru că locuiesc foarte aproape de magazinul Dm, acesta a devenit furnizorul meu de produse cosmetice.
Vă arăt ce mi-am cumpărat în ultima vreme în materie de produse de îngrijire personală.

Șamponul Balea pentru păr gras este destul de bun, este și pentru căderea părului, nu am văzut mari progrese în acest sens, dar îmi place faptul că părul meu e mătăsos multe zile după ce îl folosesc.Trebuie neapărat să îi fac un review.Merită.



lista de ingrediente :)
Tot din gama Balea, am ales un gel de duș Limited Edition care are o aromă tropicală de senzație.Am mai încercat și alte produse din gama Balea și sunt foarte bune, având în vedere prețurile mai mult decât accesibile.


lista de ingrediente
De la Avon, mi-am cumpărat o cremă Avon Solutions cu minerale pentru noapte, deoarece ridurile de expresie sunt inevitabile, și e mai bine să previi,decât să tratezi. Nu pot spune că e Wow, pentru că nu prea am folosit-o în exces.
Vă rog să mă admirați într-o mică reflexie, dacă ați observat-o :))
De la Thursday Plantation am primit acest genial Ulei natural 100% pur și 100% concentrat pe care l-am folosit pentru micile coșuri care mă mai sâcâie, rezultatele se văd după câteva zile. Chiar e foarte bun. Voi reveni cu un review după ce îl folosesc mai mult.

După o experiență nefericită cu niște unghii cu gel și apoi un lac de unghii negru, unghiile mele au devenit casante și galbene. Am descoperit acest complex fortifiant de la Farmec, pe care îl aplic pe unghii înainte de a folosi lacul de unghii. În aces fel îmi protejez unghiile de substanțele nu tocmai sănătoase din lacurile de unghii.Îl folosesc de ceva vreme și pot spune că unghiile mele arată mai bine și nu se mai rup. Îl recomand!!!


CAM ACESTEA au fost micile mele cumpărături.PUPICI,cu drag!
 Ați folosit vreun produs dintre cele de mai sus?






2 comentarii :

  1. Doar produse "Balea", dintre cele pe care le-ai enumerat.
    Dupa oja nu prea ma dau in vant pentru ca trebuie sa o tot sterg, sa potrivesc alta nuanta sau culoare la ce haine am a doua zi si... n-am rabdare. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau sa imi cumpar gelul de dus de la Balea , l-am vazut in revista :D Si eu am avut unghii cu gel, a trecut aproape un an de cand mi le-am dat jos si dabea si-au revenit :) Sa le folosesti pe toate sanatoasa :D

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...