marți, 23 iunie 2015

Încotro?




Postarea participă la Miercurea fără cuvinte


7 comentarii :

  1. Calator in 4 zari!
    Ma tenteaza, ca raspuns: incotro vad cu ochii! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) în cazul meu, toate drumurile se intorc de la Roma... Planuti pentru altele, în viitor ☺
    Te pup. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Greu să răspunzi la întrebarea asta ! :) Eu aș face un circuit, să trec pe la toate !

    Happy WW, Ella !

    RăspundețiȘtergere
  4. Viena, cu siguranță, mi-e dor să o revăd - am și postat azi la MFC locurile mele preferate din Viena. :)
    Prin celelate capitale nu am fost.. cred că aș alege Praga!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare greu de ales! Totuși, dintre toate, cred că Parisul are un iz aparte. :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...