marți, 23 iunie 2015

Încotro?




Postarea participă la Miercurea fără cuvinte


7 comentarii :

  1. Calator in 4 zari!
    Ma tenteaza, ca raspuns: incotro vad cu ochii! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) în cazul meu, toate drumurile se intorc de la Roma... Planuti pentru altele, în viitor ☺
    Te pup. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Greu să răspunzi la întrebarea asta ! :) Eu aș face un circuit, să trec pe la toate !

    Happy WW, Ella !

    RăspundețiȘtergere
  4. Viena, cu siguranță, mi-e dor să o revăd - am și postat azi la MFC locurile mele preferate din Viena. :)
    Prin celelate capitale nu am fost.. cred că aș alege Praga!

    RăspundețiȘtergere
  5. Noi suntem aici! Dar ei?
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare greu de ales! Totuși, dintre toate, cred că Parisul are un iz aparte. :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...