miercuri, 17 iunie 2015

Numai 6's norocoase

My happy readers,sper că sunteți vesele și cu poftă de vacanță. Eu nu mai am niciun chef pentru absolut nimic legat de serviciu, ci aștept cumințică vacanța mult visată.

Am primit de vreo 2 săptămâni coletul de la Shein. Nu am apuca să vă arăt niciun outfit pentru că Iubi meu nu a venit acasă decât în acest week-end. 

Hainele le-am cumpărat prin programul de puncte, la care s-au adăugat cele 500 de puncte Shein echivalentul a 5 dolari pentru fiecare articol respins în programul Shein publisher. Dacă vreți să câștigați ceva bănuți de buzunar sau eventual să vă cumpărați haine, puteți afla mai multe aici, sau direct pe site click aici.

Am adunat vreo 8000 de puncte adica 80 de dolari din care mi-am luat hainele de mai jos. Transportul la cumpărarea prin puncte se plătește 15$ indiferent de valoarea comandată, am mai plătit în jur de 2 dolari pentru asigurarea coletului. Hainele au venit cam în 3 săptămăni la Poșta Vamală.Aici am plătit 8 ron pentru colet.Vameșa spunea că ar fi trebuit să plătesc 24% din valoarea coletului, avand in vedere că  orice colet de peste 10 euro, trebuie impozitat.O prostie din punctul meu de vedere, dar mi-a șoptit mie o domnișoară pe Fb că la sponsorizări, sau programe de loialitate nu trebuie să se impoziteze nimic. E bine să aveți factura la voi când mergeți să ridicați coletul, și să îi arătați reducerea de puncte, țineți minte că nu trebuie să vă impoziteze nimic prin programele de loialitate.Eu data viitoare voi merge cu legea la mine, nu de alta, dar nu vreau să plătesc taxe aiurea pentru câteva haine muncite de altfel cu mult timp petrecut pe net și o promovare intensă.Cine e înscris în programul Shein publisher știe despre ce vorbesc!

Sunt mulțumită de calitatea hainelor, chiar am nimerit numerele, o singură bluză îmi vine cam strâmtă, în rest sunt ok ca și mărime, preț și calitate.
Dacă sunteți curioase de modele și prețuri vedeți mai jos ce mi-am cumpărat eu. 





















JEANS/BLUGI

ÎN CURÂND VOR URMA ȘI POSTĂRILE CU OUTFIT-URILE !!!

PUPICI!!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...