marți, 9 iunie 2015

Outfit-uri de 10$ de la dresslink.com

De când butonez în mediul online, am descoperit site-uri de haine deosebite, la prețuri mult mai mici decât în țară.A trecut chiar ceva vreme de când mi-am cumpărat haine din țară, nu pentru că aș fi vreo fițoasă, ci din simplul motiv că refuz să plătesc pentru o rochie de exemplu de 2, 3 ori prețul ei real. 
Am descoperit pe site-ul dresslink.com, prețuri foarte mici la haine.Mi-am comandat deja de acolo, v-am prezentat hainele în aceste postări aici și aici. Drept pentru care voi mai comanda de la ei. TRANSPORTUL nu este gratuit, dar puteți afla pretul estimativ al transportului în dreptul fiecărui produs la Estimated Shipping Fee.

Mai jos aveți haine care nu costă mai mult de 10$, haine versatile, de vară. Pe site, desigur sunt o multitudine de haine pentru toate gusturile


O rochie feminină din bumbac, care poate fi purtată la birou, dar și de zi cu zi. Îmi plac mult ambele variante de culori. Îmi pare rău, că nu am adăugat-o în coș când am făcut comanda.

click here

Un tricou îmbulinat, non culorile sunt preferatele mele, așa că această variantă de culori e super!!



click here

Pantalonii scurti? Cine nu îi poartă vară?


click here

Fusta de mai jos poate fi găsită și pe alte modele.



click here

O salopetă de vară e chiar o piesă care nu trebuie să lipsească din garderoba.


click here



NU UITAȚI CĂ ÎN FIECARE ZI, pe site găsiți produse la 0,01$. Nu puteți adăuga decât un singur produs la 0,01$.

VĂ PLAC ALEGERILE MELE?




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...