sâmbătă, 23 mai 2015

Vine vara cu reduceri SheInsider

Vine vara bine-mi pare, am hăinuțe în dotare. :) Dacă nu avem hăinuțe noi în garderobă sau pur și simplu vrem ceva original și la prețuri accesibile, SheInsider vă oferă prețuri scăzute pentru nopți de vară frumoase.


Cool Price At Summer Nights!

Charming Dresses,Best-selling Basic tops and Hot Shorts!

Keep Up With Trends!

Spend $65 Take 33% OFF  

Code: cool32

Ends: May/28



Comandați până pe 28 Mai de 65$, introduceți codul de reducere:cool32 și beneficiați de o reducere de 33%.NU UITAȚI TRANSPORTUL E GRATUIT pentru comenzi de peste 30$.


Pentru nopți călduroase de vară dar și pentru zile toride, acest set format din top și pantaloni scurți, este mai mult decât o alegere bună
click aici / click here



Îmi place acest model de rochie, cu toate că sunt scundă și nu mi s-ar potrivi,dar îmi plac rochiile vaporoase, ușoare de vară.

click aici/click here



Rochița aceasta cu model floral, cu spatele gol, e perfectă pentru o zi de vară.
click aici/click here


Tricoul acesta gen marinăresc, mi-a plăcut mai ales că are un preț mai mult decât accesibil, și poate fi combinat cu o fustă, pantaloni lungi sau scurți.

click aici/click here












VĂ PLAC ALEGERILE MELE? 


4 comentarii :

  1. Imi place mult de tot rochia lunga cu crapatura, merge bine intr-o seara de iesit la plimbare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai e valabila oferta doar cateva zile. Chiar aveam nevoie de haine de vara...

    RăspundețiȘtergere
  3. Such beautiful clothes. Very nice, I will see more on their site.

    RăspundețiȘtergere
  4. NICE DRESS! VREAU SI EU!Sunt hau=ine deosebite pe acest site.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...