vineri, 22 mai 2015

Protectia solara cu lăptișor de matca

Mă gândeam zilele acestea că în curând vine vacanța și odată cu ea și dorul meu de a merge la mare.Anul acesta nu mi-am făcut planuri prea mari, dar tot sper să ajung la mare măcar 2 zile.
Mă mulțumesc și cu câteva zile într-o stațiune mai aproape de orașul nostru, dar speranța moare ultima. 

Nu sunt genul de persoană căreia să îi placă să stea o zi întreagă doar la soare, însă pe când eram în liceu, am plecat cu fetele la Dunăre, normal. Cum minte nu prea aveam, și pe atunci nu erau la modă loțiunile de plajă, după o zi de stat în apă și sub soarele arzător, m-am ales cu o arsură de toată frumusețea. În seara aceea nu am mai putut dormi, simțeam că iau foc la propriu, pielea înroșită deja îmi cauza dureri, ba chiar am făcut febră. De atunci m-am cam lecuit de mers la plajă fără să am o loțiune cu protecție solară.Ce să faci așa e când ai vreo 15 ani și minte mai puțină :))

Anul acesta îmi doresc un produs natural, fără prea mulți coloranți, ar merge și uleiul de măsline, dar l-am testat și sincer, mă simt ca o margarină pe pâine, căci uleiul acela rămâne mult timp pe piele și nu îmi place senzația de uleios pe piele,mai ales pentru o lungă perioadă de timp.

Cum am devenit expertă în ale shopping-ului online, am găsit un produs care întrunește toate calitățile dorite de mine: factor de protecție ridicat, ingrediente naturale, uleiuri hrănitoare pentru piele și..... lăptișor de matcă. 
Apidermin Sun  conține lăptișor de matcă, unt de shea, ulei de cătină și vitamina E, elemente esențiale pentru protecția pielii, și pentru asigurarea unui aport de substanțe nutritive cu rol de anti-aging.Iar prețul este foarte bun 22 ron.În plus, găsiți și emulsia reparatoare după plajă. Deja m-am îndrăgostit de acest produs, care sigur mă va proteja împotriva razelor UV, atât de periculoase pentru pielea noastră.

Acest produs minunat îl găsiți aici sau direct pe pagina magazinului lor online. Apidermin Sun este creat de Complexul Apicol Veceslav Harnaj, cu o îndelungată tradiție în apicultură. Astăzi, pe lângă înmiresmata miere, Complexul Apicol oferă o gamă largă de produse cosmetice realizate din ingrediente naturale și având la bază produse apicole.

AȚI FOLOSIT VREODATĂ PRODUSE CREATE DE COMPLEXUL APICOL VECESLAV?




5 comentarii :

  1. Mersi pentru informaţie! Anul trecut, înainte să mergem la mare, am căutat prin farmacii creme de protecţie solară pentru noi şi micuţa noastră. Toată lumea ne recomanda nişte creme franţuzeşti foarte scumpe, dar care aveau indicele de protecţie mic. Am găsit până la urmă una românească, cu miere şi gălbenele, care a fost extraordinară!
    Weekend frumos! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am folosit dar stiu ca sunt foarte bune, au o veche traditie in Romania.

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa ma uit si eu pe site,stiu ca sunt produse foarte bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am folosit produse de la ei( crema si demachiant) si intradevar sunt minunate. Ma bucur ca au scos si produse pentru stat la soare. Din pacate deja mi-am facut stocul pe anul asta, dar o sa tin minte.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu azi le-am primit,le-am castigat la un concurs :D ,au un miros minunat, abia astept sa le folosesc <3

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...