sâmbătă, 9 mai 2015

Frumoasa ca-n povesti

Îmi plac poveștile, cred că v-ați prins de acest lucru.Chiar titlul blogului meu este Happily Ever After, pentru că ce poate fi mai frumos decât să încercăm să recreăm zi de zi în jurul nostru câte o poveste frumoasă?! 

Povestea frumoasă de azi aș vrea să v-o spun despre o femeie.

O femeie care vroia să fie mereu la modă, mereu diferită, dar tot timpul aceeași.
Femeia She Insider care este captivată de frumusețe....

Câte dintre noi nu ne dorim să fim ca prințesele din povești? Măcăr prin vestimentație să încercăm acest lucru.

Get Entangled In Beauty!

Summer Party Costumes For You! Date Not Wait!

Overall Take 32% OFF!

Code:beauty32

Ends:May/14


Când am văzut această rochie primul lucru la care m-am gândit a fost replica din Albă ca Zăpada și cei 7 pitici: Oglinjoară, oglinjoară/ Cine-i  cea mai frumoasă din țară?

Cum să nu fii frumoasă cu o așa rochie?Albul semnifică inocență, iar această ținută subliniează și mai mult feminitatea,
Îmi place acestă rochie dantelată, vaporoasă, perfectă pentru vara care vine.
click aici pt.rochia albă/ click here  for the white dress
















click aici pentru rochia neagra/click here for the black dress
Cine spune că vara nu se poartă negrul? Cu un așa model brodat, cu accent pe linia taliei, o astfel de rochie se potrivește pentru o ieșire seara la un restaurant. Ce dacă e neagră? Ce? prințesele nu au și ele demonii lor :))


Mi-a plăcut și acestă bluză tot dantelată, arată foarte bine.
click aici/click here















La toate hainele din promoție beneficiați de o reducere de 32%, doar introduceți codul beauty32 atunci când plasați comanda.


CE HAINE VĂ FAC CU OCHIUL DIN NOUA PROMOȚIE?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...