sâmbătă, 30 mai 2015

Don't be afraid to sunshine with SheInsider

Zilele de vară au venit cu pași repezi, iar soarele arzător ne îndeamnă să purtăm haine cât mai colorate, cât mai subțiri, cât mai comode. Sunt adepta haibelor pline de culoare, nu mă tem să port culori, și pentru vara sunt mai mult decât ideale. SheInsider vă invită să străluciți cu haine frumoase la prețuri accesibile.

Engl.The days of summer have come, and the shinning sun whispers us that it is time to wear colorful, comfy and sheer clothes. I am a huge fan of colorful clothes, I am not afraid to wear colors, and in the summer they are more than recommended. SheInsider invites you to shine with beautiful clothes at a bargain.

Be Your Piece Of Sunshine!

Summer Must-haves Sale!

Hot Styles For Hot Summer!

Spend $45 Take 31% OFF     Code: she31

Spend $95 Take 34% OFF     Code: she34

Ends: June/2


Din noua campanie, vă prezint câteva haine care mie îmi plac foarte mult. 
Engl.From the new campaign, I present you the clothes I like more.



O rochie florală, cu un decolteu feminin, care va acapara toate privirile.

Engl. A floral dress with a feminine cleavage which will make you shine and attract many looks.

click aici/click here

O salopetă florală, care nu trebuie să lipsească din garderoba de vara. Am și eu una asemănătoare și pot spune că e confortabilă, perfectă pentru o ținută casual.

Engl. A floral jumpsuit which doesn't have to miss from your wardrobe.I also have one similar and I can say it s comfy, perfect for a casual look.

click aici/click here

Acest tricou este atât de versatil, merge la o pereche de blugi, la fustă, sau la pantaloni scurți.Îl găsiți și pe alte variante de culori. Prețul este mai mult decât accesibil.

Engl. This t-shirt is so versatile, it can be combined with jeans, skirt or short pants.Available on other colors.The price is very low.
click aici/click here


Mi-au plăcut și acești pantofi decupați pentru că sunt foarte confortabili și au un model foarte chic.

Engl.I really like these flats because they are confortable and they look very chic.


click aici/click here








Mi-a făcut cu ochiul și această salopetă, este excelentă pentru vară. 


Engl.I also like this jumpsuit, it's perfect for the summer.






VĂ PLAC ALEGERILE MELE? NU UITAȚI, COMANDAȚI DE PESTE 30$ și beneficiați de TRANSPORT GRATUIT.

DO YOU LIKE MY CHOICES???DON'T FORGET:
FREE SHIPPING ON ORDERS OVER 30$ 



2 comentarii :

  1. I like the last jumpsuit, it is very nice!Toate alegerile tale sunt dragute!

    RăspundețiȘtergere
  2. O femeie niciodata nu are haine indeajuns. Imi place rochia.I LIKE THEM ALL!!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...