joi, 21 mai 2015

OOTD-Ready for the party dresslink

Salutare, dragele mele! Vă spuneam zilele acestea că sunt în urmă cu câteva postări, dar timpul nu mi-a permis și trebuie să revin cu forțe proaspete. Vedeta acestei postări este o rochie 
Rochia  de mai jos am comandat-o de pe site-ul dresslink.com.A costat fix 0,01$ pentru că acest site are zilnic haine la prețul acesta simbolic. La o comandă, nu se poate adăuga decât un singur produs care costă 0,01$. Chiar și așa, mi se pare o idee foarte bună.

Când am adăugat-o în coș îmi imaginam că oricum o să arate groaznic, însă am fost plăcut surprinsă să văd o rochie frumoasă de o calitate destul de bună, partea de sus brodată îmi place mult.






Despre dresslink.com vă povesteam și în acest articol. Transportul se calculează în funcție de numărul de produse.În dreptul fiecărui produs aveți o opțiune Estimate Shipping Fee și acolo vedeți cât ar costa transportul pentru acea haină. Eu am plătit 10$ transportul, și 10$ au costat 3 haine. Prețurile sunt mult mai mici decât alte site-uri, și pentru a nu plăti transportul foarte mult, mai bine comanzi mai puține hăinuțe :)

Mărimea este M, chiar îmi vine foarte bine, singurul lucru care nu mă încântă e faptul că e cam scurtă pentru gusturile mele, dar rochia merge de minune la o ieșire într-un club. Materialul este sintetic ce-i drept, care se mulează foarte bine pe corp, dacă alegeam S cu siguranța era și mai mulată pe corp.



Broderia este piesa de rezistență a rochiei, de aceea am și adăugat-o în coș, dacă era mai lungă era super, puteam să o port și la serviciu, la o ținută office, dar așa merge doar pentru club.


Vedeți aici și cum este în partea din spate.Are un ușor decolteu rotund.



MICILE DETALII FAC DIFERENȚA :)

AM PURTAT/I WORE:




PANTOFI RANDOM

GEANTĂ PLIC RANDOM

VĂ PLACE ROCHIA PREZENTATĂ DE MINE? :)



6 comentarii :

  1. Cunosc modelul rochiei, daca produsele au pret mic compenseaza cumva transportul, per total sunt ieftine. Modelul tip maiou nu ma incanta, mai ales cand e scurta si pe corp, dar iti vine bine. A picioare mai frumoase ca ale mele.
    xo

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu știu ce te deranjează ca e scurtă ..... important e ca iti sade bine

    RăspundețiȘtergere
  3. te imbraca foarte bine asa ca bucura-te de ea! :)
    imi place combinatia albastru cu negru...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pot sa cred asa ceva. Eu nu comand hainute online, insa postarile de acest gen ma molipsesc hehehe. Imi place mult cu m iti sta rochita, mai ales in spate. Nu imi pare scurta, insa depinde daca tie iti e comod sa porti asa scurt. Te pupic si de mai astept cu postari interesante. Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  5. Rochita este superba, imi place si modelul dantelat care iti capteaza atentia din prima secunda. Imi place albastrul acela intens si sunt sigura ca ti-ar fi stat foarte bine si cu rochita pe galben. Sa o porti cu multa placere!

    RăspundețiȘtergere
  6. VERY BEAUTIFUL...I like it.Imi place mult rochia, nici nu e scumpa.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...