marți, 26 mai 2015

OOTD-Casual t-shirt and pants from dresslink.com

Bună ziua, v-am mai prezentat această ținută,dar oarecum pe fugă, așa că de îndată ce fotograful meu a venit acasă, ne-am pus pe fotografiat. Îmi plac mult aceste haine comandate pe dresslink.com , pentru că mă fac să mă simt confortabilă, calitatea produselor este bună, iar prețurile sunt mai mult decât accesibile.


 TRANSPORTUL pe dresslink.com nu este gratuit. Pentru fiecare produs aveți o opțiune ESTIMATED SHIPPING FEE și acolo vă puteți orienta asupra prețului transportului.

AM PURTAT:


Prețurile sunt foarte mici în comparație cu alte site-uri străine, de exemplu tricoul costă în jur de 16 ron, iar pantalonii 25 ron. Per total, cu transportul eu zic că se merită să comanzi,plus că sunt și haine de calitate.

CUCU-BAU,cine se ascunde printre copaci?Nu e Scufița Roșie :))

Normal, omul mai și pleacă.Dar stai......

UITE, așa observ alt loc frumos de fotografiat :))Fotograful mă făcea să râd așa că buna dispoziție nu a lipsit de la shooting :))



Tricoul e preferatul meu, sunt și alte modele pe site la fel de interesante.VĂ PLACE micul meu Paris?

Câteva detalii, inelul l-am comandat de aici. Brățara este din marmură albastră și am comandat-o de aiciGeanta tip postaș și teneșii sunt luați de la un magazin local.


Tricoul se pretează și la o fustă de blugi.Ce spuneți? Pantalonii îi găsiți și pe alte culori în cazul în care preferați o altă culoare.

La final, vă las cu o poză modificată.M-am jucat și eu în programele de photoshop.



CE SPUNEȚI DE HAINELE DE PE DRESSLINK.COM?






4 comentarii :

  1. Superba alegere cu aceste haine,o sa-i recomand iubitei mele sa comande haine de pe dresslink.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiam de acest site.O sa ma uit si eu pe dresslink.com sa vad ce gasesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. De la tine am aflat de acest site și am găsit multe bluzițe frumoase acolo... Dar încă nu m-am hotărât să comand, dacă nu îmi vor fi bune? Mi se pare destul de riscamt să cumperi haine fără să le probezi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Spring Flower, multumesc de vizita! Daca studiezi foarte bine produsele, ai acolo detalii despre marimi, si daca tu iti cunosti masurile cu siguranta nu vor fi probleme. Eu de exemplu port S, si s-au potrivit hainele.

      Ștergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...