duminică, 21 februarie 2016

Smile again- recapată-ți zâmbetul cu un implant dentar

Stresul, problemele de natura dentară ca parodontoza, moștenirea genetică sau diferite evenimente tragice ca accidentele, sunt doar câteva motive care duc la căderea dinților.
Personal, am observat că după nașterea copilului meu, au început să apară probleme cu dinții, nu știu dacă aceasta a fost cauza, dar am mai auzit prietene care mi-au spus că după ce au născut au început să aibă tot felul de probleme de sănătate, inclusiv cu dinții.

De aceea, m-am documentat pentru a găsi soluția potrivită pentru a-mi păstra dinții naturali și pentru a-mi recăpata zâmbetul. Am descoperit că un implant dentar este calea pentru redobândirea încrederii în sine. De ce încredere? Pentru că astfel te simți când dinții tăi arată impecabil.

Am descoperit și o stomatologie unde prețurile sunt accesibile și unde am găsit toate informațiile care mi-au dat încredere că am dat peste o echipă de profesioniști.

Criss Smile este un cabinet stomatologic din București care oferă tot ce ai nevoie în materie de sănătatea dinților.

Ce este un implant dentar?

Dacă până acum, se apela la proteze, tehnica medicală dentară a evoluat, de aceea implantul dentar este o rădăcină artificială dentară care imită rădăcina naturală a unui dinte, fiind realizată din titaniu, un material care este acceptat de organism și în timp devine parte integrantă a danturii. Astfel dintele pierdut este reconstruit de la rădăcină. Se introduce un fel de șurub în structura osoasă, pe el se pune un suport,  un bont pe care se va fixa coroana dentară.

De ce aș alege un implant dentar? 

Vă expun mai jos motivele:


1. Este durabil, îngrijit corespunzător un implant durează ani de zile.

2. Salvează și dinții de lângă cei lipsă, căci nu mai necesită și prelucrarea acestora.

3. Dintele fixat este foarte stabil, nu vei avea senzația de corp străin în gură, și nici dintele nu se va mișca atunci când mănânci.

4. Vei putea mesteca cu ușurință, ca și cum ai avea dinții tăi naturali.

5. Îți redă zâmbetul pierdut și încrederea în sine.


În perioada când mă documentam și citeam toate aceste lucruri pe site-ul Cris Smile, mă întâlnesc într-una din zile cu o fostă vecină. Din vorbă în vorbă, ca să vedeți cât e lumea de mică, și cum tot universul conspiră atunci când îți planifici ceva, îmi spune că se grăbește să ajungă la Cris Smile.

- La Cris Smile, vecină, clinica aceea stomatologică?

- Da, drăguța mea, dacă ai știi ce bine lucrează, îmi ,,plantez'' la ei dinții lipsă.

- Cum adică să îi ,,plantezi''? o întreb eu amuzată.

- Ei, așa îmi place mie să spun, îmi bagă un șurubel în os și îmi fixează acolo dintele. Ia, uite mi-am pus dinții aștia în față, zici că sunt ai mei, și dacă ai știi ce bine mănânc acum, nu ai idee. Cris Smile mi-a redat zâmbetul. Drăguța mea te las, mai vorbim.

Amuzată de expresia cu plantarea dinților, o salut, și plec către casă cu gândul să îmi fac prima programare la clinică. 

Vă las mai jos datele în cazul în care vreți să apelați și voi.

Cris Smile
Rahova, strada Malcoci  nr. 3
bloc 36, scara B, apartament 59, sector 5, București

telefon 0723918404

email: office@criss-smile.ro

Program de lucru:

Luni-Vineri: 09:00- 21:00
Sâmbăta: 10:00-14:00
Duminică: închis





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...