miercuri, 10 februarie 2016

Cizme Dresslink/Dresslink Boots

Hello, my dear ladies! Cu greu, m-am putut urni zilelea acestea să scriu pe blog. Să fie vremea de vină, bătrânețile :) sau pur și simplu starea mea de spirit m-a împins spre leneveală. Am multe lucruri de prezentat, ieri am ridicat la Poșta Vamală 6 colete, așa că aș vrea să vă prezint cizmulițele mele de la Dresslink.





CIZME/BOOTS- LINK



E prima oară când îmi comand încălțări de pe Dresslink, nu pentru că nu au modele frumoase, ci pentru că eu port 35. Da, știu, 35 și îmi găsesc foarte greu încălțăminte. Când am văzut oferta de 0.99$ la aceste cizmulițe nu am mai stat pe gânduri, chiar dacă cea mai mică mărime este 36, iarna la ghete și cizme îmi mai iau și 36.

Se potrivesc foarte bine. Sincer, mă gândeam că o să arate nașpa, că o să aibă defecte, dar arată foarte bine. Până acum nu am avut surprize neplăcute la produsele comandate pe Dresslink. 

Cizmele gen UGG sunt acum la 3.20$, un preț destul de mic. Transportul nu este gratuit, costul estimativ al transportului se poate vedea la Estimated Shipping Fee, dar au și o categorie de produse cu transport gratuit.





Sunt  îmblănite și foarte călduroase, ca să nu mai vorbesc de confortabile. Chiar dacă afară bate vânt de primăvară,  cizmele le-am comandat în ianuarie și durează o lună până ajung la tine. Atunci când faceți o comandă pe un site din străinătate, e bine să vă gândiți și la aspectul timp, de regulă durează pâna la o lună să ajungă produsul la voi, de multe ori ar ajunge mai repede, dar Poșta noastră Română se deplasează cu viteza melcului. 

Nu regret alegerea făcută, niciodată nu ai suficiente încălțări, îmi plac cizmele la nebunie.



Culoarea este Camel, numărul 36.





Și o poză fără bliț



Sper să vă placă cizmele mele.

MULȚUMESC PENTRU VIZITĂ!

THANKS FOR STOPPING BY!



7 comentarii :

  1. la pretul acesta un chilipir, chiar merita cumparat de la ei

    RăspundețiȘtergere
  2. Barbalata (Puiu) Mirela10 februarie 2016 la 05:57

    Sa le porti sanatoasa. Important este sa iti placa tie

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac cum arata si sunt foarte ok ca pret. Am si eu cateva UGG care nu sunt originale si le port mai des ca pe cele originale. Pretul este tare atragator

    RăspundețiȘtergere
  4. Să le porți cu plăcere, Ella! Dacă ție îți plac, atunci înseamnă că sunt frumoase! ☺
    Sunt foarte multe site-uri de haine și încălțăminte, nici nu știam de Dresslink. Mulțumesc pentru informație!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine! Daca nu as avea probleme cu posta vamala,a s indrazni sa-mi comand si eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos arata <3 Sa ai grija cu ele, ca eu dupa niste ierni de purtat doar cizme de tip UGG am inceput sa calc stramb. Si nu le lasasem sa se toceasca. Sa le porti doar o data pe saptamana sau maxim de doua ori :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...