miercuri, 8 aprilie 2015

Prima dragoste, vopseaua Gerocossen-Review

Prima dată când m-am vopsit, am ales să mă vopsesc la un coafor.Prima mea experiență a fost una pozitivă, vopseaua a fost de calitate, a ieșit un blond alună, nu foarte strident. Nici nu îmi doream un blond platinat, totuși eram la liceu,nu vroiam să șochez profesorii :)

De atunci, se fac aproximativ 10 ani de când mă tot vopsesc blondă, am încercat aproape toate nuanțele.Nici nu mă văd astfel decât blondă, sau eventual un blond spre șaten deschis.

Tot în acea perioadă am descoperit vopseaua de păr Gerocossen. M-am îndrăgostit iremediabil de această vopsea, pentru că nuanța iese destul de asemănătoare ca cea de pe cutie, și în plus culoarea se menține o perioadă îndelungată.

Am folosit în ultimele 6 luni vopsea fără amoniac, dar sincer, toate acestea sunt grozave, hidratează firul de păr, însă culoarea dispăre de la a doua sau a treia spălare.  Am simțit nevoia unei schimbări, și cum lângă mine e un magazin DM, am fost să îmi caut vopsea de păr. Mare a fost surpriza când am dat peste Gerocossen, vopseaua mea de suflet. Prețul 11 lei/cutia. Întotdeauna am găsit această vopsea destul de greu, nu știu de ce, căci este un produs de calitate.

Iată ce nuanță am ales eu.Blond alună-nr.13.Nu îmi mai doresc nuanțe platinate sau blond foarte deschis, căci m-am cam plictisit de aceste nuanțe, și în plus eu fiind destul de albă la față, nu prea îmi stă bine cu așa nuanțe.



Sunt foarte încântată de nuanța care mi-a ieșit.Înainte să mă vopsesc aveam un blond-șaten, sincer nici eu nu mai știam ce nuanța aveam, căci vopseaua fără amoniac, ia dat blondului meu o nuanță spre șaten-roșcat turbat :))

Sunt foarte încântată de vopseaua de păr Gerocossen din 6 motive:

1. Nuanța care iese după vopsire este destul de asemănătoare cu cea de pe cutie.
2. Vopseaua nu curge atunci când te speli.
3. Sunt deja în a 3-a săptămână de când m-am vopsit, și culoarea mea nu și-a pierdut strălucirea și nici nu arată ștearsă.
4. Culoarea durează destul de mult.
5. Conține avocado, keratină și vitamina C.
6. Chiar dacă este o vopsea permanentă, nu distruge firul de păr.

I love it. V-o recomand din tot sufletul

Aici sunt după a 2-a spălare a părului.


CE SPUNEȚI CUM A IEȘIT?
Ați încercat vreodată vopseaua Gerocossen?


8 comentarii :

  1. Imi pace nuanta.Cred ca o sa incerc si eu pe viitor o vopsea.Poate chiar aceasta firma.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am folosit niciodata aceasta vopsea, dar ma incanta review-ul tau pozitiv... si pretul e foarte prietenos :) O sa ii acord si eu mai multa atentie data viitoare cand trec prin magazine in cautare de vopsea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Ella!
    Nu am încercat-o,îți stă foarte bine!
    Eu mă vopsesc cu CASTING Creme Gloss LOREAL,este puțin mai scumpă dar este super!
    O zi minunată îți doresc!
    Te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact marca si culoarea asta mi-am ales-o prima oara cand m-am vopsit :) Este una dintre culoriile mele preferate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa nuanta <3
    Nu m-am vopsit niciodata cu vopsea de la Gerocossen :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai idee cum ar ieși șatenul irizat de la gerocossen ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Foloseam aceeasi nuanta pe par inchis si imi iesea un caramel superb ♥️
    Sunt curioasa ce nuanta ar rezulta daca as aplica pe blond platinat

    RăspundețiȘtergere
  8. Noi romanii avem proasta si gresita impresie ,ca tot ce vine din afara si apartine unui brand anume,este musai si mai bun.Pe naiba ...!! de cate orinu ne-am luat teapa..!! Am incercat si eu Gerocossen dar blond cenusiu si mi-a iesit exact ce era si pe cutie,exact aceeasi nuanta.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...